kyla, bet protingiau. dusteris iki pajūrio 130km/h palei 6ltr išeina salerkos On 2017-03-27 12:58, Dainiushas wrote: > kyla ir dyzelio, dahuja :) > > On 3/27/2017 12:40 PM, Arj wrote: >> koreliacija yra. Jei vienai parasyta 3l100km, kitai 4l/100km, tai >> realybej tiketina kad viena ims 4.1l, kita 5.2l; >> Tik jei benzinas tai reikia pridet papildomai jei greitis virsijamas >> (abo didesniais greiciais vaziuojant benzo sanaudos kyla greiciau nei >> dyzelio). >> >> >> >> "YZF" parašė naujienų news:obalm0$87m$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Tik nepradek tiketi tomis nesamonemis kurias gamintojai raso bukletuose >> apie kuro sanaudas. >> >> On 2017.03.27 10:30, Tomas wrote: >>> Pirmadienis - pats metas naujam fleimui. >>> >>> Taigi situacija. Nusimato darbas kitame rajone. Pirmyn atgal iš viso >>> ~90km, taip kožną darbo dieną. 7-ą ryto ir 5-ą dienos turi stabiliai ir >>> prognozuojamai užsivest ir nuvažiuot/parvažiuot. >>> Mintyse jau kuris laikas yra Volvo XC90. Viskas kaip ir tinka, problema >>> ta, kad neprieštvaninių dyzelinių XC90 kaina yra tame pačiame lygyje, >>> kaip naujų/apynaujų kompaktinės klasės automobilių iš salono su >>> garantijom ir t.t. O tie šiuolaikiniai kompaktinės klasės automobiliai >>> turbūt panašaus dydžio kaip vidutinės klasės prieš 10-15 metų. >>> >>> Taigi kyla mintys pakankamai erdvų universalą, nes tai būtų vienintelis >>> šeimos auto. Golf Variant, Opel Astra Sports Tourer, Peugeot 308 ir pan. >>> Kažkuo imponuoja variklių downsizingas. Aišku tie litriniai >>> tricilindriai gal jau perspausta, bet visokie 1,4l turbo benzai (jei jų >>> realios sąnaudos panašios į deklaruojamas) bent ant popieriaus atrodo >>> labai OK. Kokie 90% ridos būtų plentais, kuro sąnaudos mieste mažai >>> įdomios, todėl nemanau, kad būtinai reikia orientuotis į dyzelį. >>> >>> Žinau, kad grynai aritmetiškai naujas auto turbūt nė pro kur >>> "neapsimoka". Bet senas grabas už brangiai irgi abejotinas pirkinys. >>> Kokia @utosų nuomonė? >>> >>> >>> >> >