Kad galvotum jog pigi prieziura. Ir taip ir yra, tik kad uzliksta greitai. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:obdghu$9dl$1@trimpas.omnitel.net... >o tai kokiu tu galvoji tikslu rašomi tie nesąmoningi aptarnavimo >intervalai? > > On 3/28/2017 1:52 PM, Audrius K. wrote: >> On 2017-03-28 13:43, Dainiushas wrote: >>> >>>> >>>> Apie tai ir sneka. Sekancios, ant kuriu uzsiroveme: ford transitas, >>>> kurio variklis tik pasibaigus garantijai ir esant mazdaug 100tkm uzkala >>>> (remontuoti varikli ekonomiskai nebetikslinga). Po to dileris >>>> prasitare, >>>> kad dauguma tu varikliu prie tokios ridos uzkale... (tech prieziuros >>>> buvo atliekamos pagal dilerio grafika pas dileri. Tepalo keitimas ten >>>> buvo ar ne kas 50tkm... Kaip jie galejo neuzkalti??? Tik, va, naujo >>>> auto >>> >>> bet gi niekas nedraudė pasikeist tą tepalą kas 20kkm >> >> Bet jis grieztai per garantija laikesi dylerio nurodymu. Kas tame blogo? >> Ir nepamirsk, kad nemazai kitu pirkeju, tai, speju, net negalejo keisti >> dazniau (pvz ivairios viesosios istaigos, kurioms viskam privalomi >> konkursai, ir viskas turi buti atliekama pagal reglamenta. Padarius >> papildoma dylerio nenurodyta tepalo pakeitima bus apkaltintas >> vasltybiniu lesu issvaistymu ir isvogimu, ir, ziurek, ne tik isleks is >> darbo, bet dar ir teistuma gaus... >> >> Audrius K. >> >>> >>>> pirkejui - grazu: kokios mazos eksloacines islaidos, tech prieziura - >>>> kas 50tkm. Ir pofig, kad apsibaigus garantijai ta auto galesi varyti i >>>> shrota... Keitem i shrotini varikli, vaziuoja toliau. Multivanas - >>>> kazkaip issimale purkstuku lizdai virs 200tkm. Oficialai reikia keisti >>>> galva (ar ne 4kEu). Is ofiso auto parko nurasyta, kiek zinau, kazkaip >>>> nelabai brangiai sekantis savininkas susitvarke. Visi tie varikliai >>>> turejo ta problema... >>>> >>> >>> tai čia bendra PD bėda, konceptuali. vieniems anksčiau kitiems vėliau... >>> >> >