Cia visi nukrypo i litru ir cm skaiciavima. Imho tai nera svarbu. 2 momentai svarbiausi tiek vaziuojant - komfortas ir patikimumas. Taigi mums reikes D klases sedano, tokio kaip Honda Accord benzinas. Galbut dar avensis, camry, jeigu gali pakesti japonus. Tomas <t@t.lt> wrote: > Pirmadienis - pats metas naujam fleimui. > > Taigi situacija. Nusimato darbas kitame rajone. Pirmyn atgal iš viso ~90km, > taip kožną darbo dieną. 7-ą ryto ir 5-ą dienos turi stabiliai ir > prognozuojamai užsivest ir nuvažiuot/parvažiuot. > Mintyse jau kuris laikas yra Volvo XC90. Viskas kaip ir tinka, problema ta, > kad neprieštvaninių dyzelinių XC90 kaina yra tame pačiame lygyje, kaip > naujų/apynaujų kompaktinės klasės automobilių iš salono su garantijom ir > t.t. O tie šiuolaikiniai kompaktinės klasės automobiliai turbūt panašaus > dydžio kaip vidutinės klasės prieš 10-15 metų. > > Taigi kyla mintys pakankamai erdvų universalą, nes tai būtų vienintelis > šeimos auto. Golf Variant, Opel Astra Sports Tourer, Peugeot 308 ir pan. > Kažkuo imponuoja variklių downsizingas. Aišku tie litriniai tricilindriai > gal jau perspausta, bet visokie 1,4l turbo benzai (jei jų realios sąnaudos > panašios į deklaruojamas) bent ant popieriaus atrodo labai OK. Kokie 90% > ridos būtų plentais, kuro sąnaudos mieste mažai įdomios, todėl nemanau, kad > būtinai reikia orientuotis į dyzelį. > > Žinau, kad grynai aritmetiškai naujas auto turbūt nė pro kur "neapsimoka". > Bet senas grabas už brangiai irgi abejotinas pirkinys. > Kokia @utosų nuomonė? > > > >