On 2017-03-28 13:43, Dainiushas wrote: > >> >> Apie tai ir sneka. Sekancios, ant kuriu uzsiroveme: ford transitas, >> kurio variklis tik pasibaigus garantijai ir esant mazdaug 100tkm uzkala >> (remontuoti varikli ekonomiskai nebetikslinga). Po to dileris prasitare, >> kad dauguma tu varikliu prie tokios ridos uzkale... (tech prieziuros >> buvo atliekamos pagal dilerio grafika pas dileri. Tepalo keitimas ten >> buvo ar ne kas 50tkm... Kaip jie galejo neuzkalti??? Tik, va, naujo auto > > bet gi niekas nedraudė pasikeist tą tepalą kas 20kkm Bet jis grieztai per garantija laikesi dylerio nurodymu. Kas tame blogo? Ir nepamirsk, kad nemazai kitu pirkeju, tai, speju, net negalejo keisti dazniau (pvz ivairios viesosios istaigos, kurioms viskam privalomi konkursai, ir viskas turi buti atliekama pagal reglamenta. Padarius papildoma dylerio nenurodyta tepalo pakeitima bus apkaltintas vasltybiniu lesu issvaistymu ir isvogimu, ir, ziurek, ne tik isleks is darbo, bet dar ir teistuma gaus... Audrius K. > >> pirkejui - grazu: kokios mazos eksloacines islaidos, tech prieziura - >> kas 50tkm. Ir pofig, kad apsibaigus garantijai ta auto galesi varyti i >> shrota... Keitem i shrotini varikli, vaziuoja toliau. Multivanas - >> kazkaip issimale purkstuku lizdai virs 200tkm. Oficialai reikia keisti >> galva (ar ne 4kEu). Is ofiso auto parko nurasyta, kiek zinau, kazkaip >> nelabai brangiai sekantis savininkas susitvarke. Visi tie varikliai >> turejo ta problema... >> > > tai čia bendra PD bėda, konceptuali. vieniems anksčiau kitiems vėliau... >