dyzelio likvidumas bus smarkiai geresnis, skirtumas mažas tai geriau dyz. 2017.03.27 13:25, Tomas rašė: > Apie metus važinėjau truputį kitu režimu - darbo reikalais kartą per > savaitę (retkarčiais 2), bet 350km pirmyn/atgal. > Pridėjus dar asmenines keliones susidarė apie 35000 per metus. Taigi > metinę ridą įsivaizduoju apie 30000. > > Pvz. Opel Astra 1,4 turbo benzo sąnaudos užmiesty deklaruotos 1,2l > didesnės nei analogiškam dyzeliui. Važiuojant 30k per metus teorinis > sutaupymas su dyzeliu ~500€. Perkant naują dyzelis kainuoja 1500€ > daugiau, t.y. teoriškai dyzelis atsiperka per 3m. Bet tik teoriškai nes > nežinome ateities kainų (gal dyzelinis kuras bus padarytas brangesniu už > benziną), be to benzu maloniau važiuot. > > "Arj" wrote in message news:obaj6g$59q$1@trimpas.omnitel.net... > > 90*21diena*12men=22,7kkm per metus vien I darba. > saip rida pakankama kad svarstyti dyzeli, bet nepakankama, kad atmesti > benzina. > > Auto ar nauja, ar sena remontuoti reiks - primesk kiek tau kainuos > prastova. > ir esminis punktas - ivertinti neplanuotos prastovos kaina. > pvz tai kad pareis detale uz 3 eurus, bet neplanuotai nebusi ten kur reikia > puse dienos ar puse savaites galvosi kur sutvarkyti. > > Esminis dalykas per kuri atsiperka nauja auto ir kuri pamirsta dauguma > skaicuotoju - tai kad su nauja auto mazausia galvos sukimo. > t.y. susimokejai, tada varai aptarnavimams, uz juos susimoki, jei kad > blogai, numeti dileriui ir pisi jam prota. Visa likusi laika "virini" $ > tiesioginiam darbe. > > Su sena auto - tai kazkas krebdza, tai kazkas pabarska, tai suki kas antra > savaite - gal I serisa nuvaryt, ar dal palaukti, vienu kartu viska.... > $ suma isleista servise gaunasi mazesne, o bet kruva nuzdirbtu $, kurie > butu > uzdirbti jei nebutum galvojes apie tai ar jau reikia remontuoti, > neiskaiciuoti. > > Va kas del XC90 vs naujas kompaktas - ta dzipa verta butu pirkti jei reiktu > "statuso" darbe ar kitur. Pvz, jei tavo darbas vadovauti murziu > statybininku/kelininku brigadai, tai XC90 butu geresnis pasirinkimas, > nes su > nauju kompaktu tave uz durniu laikytu. > > > > > > "Tomas" parašė naujienų news:obaf2c$vkr$1@trimpas.omnitel.net... > > Pirmadienis - pats metas naujam fleimui. > > Taigi situacija. Nusimato darbas kitame rajone. Pirmyn atgal iš viso ~90km, > taip kožną darbo dieną. 7-ą ryto ir 5-ą dienos turi stabiliai ir > prognozuojamai užsivest ir nuvažiuot/parvažiuot. > Mintyse jau kuris laikas yra Volvo XC90. Viskas kaip ir tinka, problema ta, > kad neprieštvaninių dyzelinių XC90 kaina yra tame pačiame lygyje, kaip > naujų/apynaujų kompaktinės klasės automobilių iš salono su garantijom ir > t.t. O tie šiuolaikiniai kompaktinės klasės automobiliai turbūt panašaus > dydžio kaip vidutinės klasės prieš 10-15 metų. > > Taigi kyla mintys pakankamai erdvų universalą, nes tai būtų vienintelis > šeimos auto. Golf Variant, Opel Astra Sports Tourer, Peugeot 308 ir pan. > Kažkuo imponuoja variklių downsizingas. Aišku tie litriniai tricilindriai > gal jau perspausta, bet visokie 1,4l turbo benzai (jei jų realios sąnaudos > panašios į deklaruojamas) bent ant popieriaus atrodo labai OK. Kokie 90% > ridos būtų plentais, kuro sąnaudos mieste mažai įdomios, todėl nemanau, kad > būtinai reikia orientuotis į dyzelį. > > Žinau, kad grynai aritmetiškai naujas auto turbūt nė pro kur "neapsimoka". > Bet senas grabas už brangiai irgi abejotinas pirkinys. > Kokia @utosų nuomonė? >