Tema: Re: Pafleiminkim. 90km per darbo dieną - ar verta pradėt dairytis į naują auto?
Autorius: ravikas
Data: 2017-03-27 13:31:36
dyzelio likvidumas bus smarkiai geresnis, skirtumas mažas tai geriau dyz.

2017.03.27 13:25, Tomas rašė:
> Apie metus važinėjau truputį kitu režimu - darbo reikalais kartą per
> savaitę (retkarčiais 2), bet 350km pirmyn/atgal.
> Pridėjus dar asmenines keliones susidarė apie 35000 per metus. Taigi
> metinę ridą įsivaizduoju apie 30000.
>
> Pvz. Opel Astra 1,4 turbo benzo sąnaudos užmiesty deklaruotos 1,2l
> didesnės nei analogiškam dyzeliui. Važiuojant 30k per metus teorinis
> sutaupymas su dyzeliu ~500€. Perkant naują dyzelis kainuoja 1500€
> daugiau, t.y. teoriškai dyzelis atsiperka per 3m. Bet tik teoriškai nes
> nežinome ateities kainų (gal dyzelinis kuras bus padarytas brangesniu už
> benziną), be to benzu maloniau važiuot.
>
> "Arj"  wrote in message news:obaj6g$59q$1@trimpas.omnitel.net...
>
> 90*21diena*12men=22,7kkm per metus vien I darba.
> saip rida pakankama kad svarstyti dyzeli, bet nepakankama, kad atmesti
> benzina.
>
> Auto ar nauja, ar sena remontuoti reiks - primesk kiek tau kainuos
> prastova.
> ir esminis punktas - ivertinti neplanuotos prastovos kaina.
> pvz tai kad pareis detale uz 3 eurus, bet neplanuotai nebusi ten kur reikia
> puse dienos ar puse savaites galvosi kur sutvarkyti.
>
> Esminis dalykas per kuri atsiperka nauja auto ir kuri pamirsta dauguma
> skaicuotoju - tai kad su nauja auto mazausia galvos sukimo.
> t.y. susimokejai, tada varai aptarnavimams, uz juos susimoki, jei kad
> blogai, numeti dileriui ir pisi jam prota. Visa likusi laika "virini" $
> tiesioginiam darbe.
>
> Su sena auto - tai kazkas krebdza, tai kazkas pabarska, tai suki kas antra
> savaite - gal I serisa nuvaryt, ar dal palaukti, vienu kartu viska....
> $ suma isleista servise gaunasi mazesne, o bet kruva nuzdirbtu $, kurie
> butu
> uzdirbti jei nebutum galvojes apie tai ar jau reikia remontuoti,
> neiskaiciuoti.
>
> Va kas del XC90 vs naujas kompaktas - ta dzipa verta butu pirkti jei reiktu
> "statuso" darbe ar kitur. Pvz, jei tavo darbas vadovauti murziu
> statybininku/kelininku brigadai, tai XC90 butu geresnis pasirinkimas,
> nes su
> nauju kompaktu tave uz durniu laikytu.
>
>
>
>
>
> "Tomas"  parašė naujienų news:obaf2c$vkr$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Pirmadienis - pats metas naujam fleimui.
>
> Taigi situacija. Nusimato darbas kitame rajone. Pirmyn atgal iš viso ~90km,
> taip kožną darbo dieną. 7-ą ryto ir 5-ą dienos turi stabiliai ir
> prognozuojamai užsivest ir nuvažiuot/parvažiuot.
> Mintyse jau kuris laikas yra Volvo XC90. Viskas kaip ir tinka, problema ta,
> kad neprieštvaninių dyzelinių XC90 kaina yra tame pačiame lygyje, kaip
> naujų/apynaujų kompaktinės klasės automobilių iš salono su garantijom ir
> t.t. O tie šiuolaikiniai kompaktinės klasės automobiliai turbūt panašaus
> dydžio kaip vidutinės klasės prieš 10-15 metų.
>
> Taigi kyla mintys pakankamai erdvų universalą, nes tai būtų vienintelis
> šeimos auto. Golf Variant, Opel Astra Sports Tourer, Peugeot 308 ir pan.
> Kažkuo imponuoja variklių downsizingas. Aišku tie litriniai tricilindriai
> gal jau perspausta, bet visokie 1,4l turbo benzai (jei jų realios sąnaudos
> panašios į deklaruojamas) bent ant popieriaus atrodo labai OK.  Kokie 90%
> ridos būtų plentais, kuro sąnaudos mieste mažai įdomios, todėl nemanau, kad
> būtinai reikia orientuotis į dyzelį.
>
> Žinau, kad grynai aritmetiškai naujas auto turbūt nė pro kur "neapsimoka".
> Bet senas grabas už brangiai irgi abejotinas pirkinys.
> Kokia @utosų nuomonė?
>