90*21diena*12men=22,7kkm per metus vien I darba. saip rida pakankama kad svarstyti dyzeli, bet nepakankama, kad atmesti benzina. Auto ar nauja, ar sena remontuoti reiks - primesk kiek tau kainuos prastova. ir esminis punktas - ivertinti neplanuotos prastovos kaina. pvz tai kad pareis detale uz 3 eurus, bet neplanuotai nebusi ten kur reikia puse dienos ar puse savaites galvosi kur sutvarkyti. Esminis dalykas per kuri atsiperka nauja auto ir kuri pamirsta dauguma skaicuotoju - tai kad su nauja auto mazausia galvos sukimo. t.y. susimokejai, tada varai aptarnavimams, uz juos susimoki, jei kad blogai, numeti dileriui ir pisi jam prota. Visa likusi laika "virini" $ tiesioginiam darbe. Su sena auto - tai kazkas krebdza, tai kazkas pabarska, tai suki kas antra savaite - gal I serisa nuvaryt, ar dal palaukti, vienu kartu viska.... $ suma isleista servise gaunasi mazesne, o bet kruva nuzdirbtu $, kurie butu uzdirbti jei nebutum galvojes apie tai ar jau reikia remontuoti, neiskaiciuoti. Va kas del XC90 vs naujas kompaktas - ta dzipa verta butu pirkti jei reiktu "statuso" darbe ar kitur. Pvz, jei tavo darbas vadovauti murziu statybininku/kelininku brigadai, tai XC90 butu geresnis pasirinkimas, nes su nauju kompaktu tave uz durniu laikytu. "Tomas" parašė naujienų news:obaf2c$vkr$1@trimpas.omnitel.net... Pirmadienis - pats metas naujam fleimui. Taigi situacija. Nusimato darbas kitame rajone. Pirmyn atgal iš viso ~90km, taip kožną darbo dieną. 7-ą ryto ir 5-ą dienos turi stabiliai ir prognozuojamai užsivest ir nuvažiuot/parvažiuot. Mintyse jau kuris laikas yra Volvo XC90. Viskas kaip ir tinka, problema ta, kad neprieštvaninių dyzelinių XC90 kaina yra tame pačiame lygyje, kaip naujų/apynaujų kompaktinės klasės automobilių iš salono su garantijom ir t.t. O tie šiuolaikiniai kompaktinės klasės automobiliai turbūt panašaus dydžio kaip vidutinės klasės prieš 10-15 metų. Taigi kyla mintys pakankamai erdvų universalą, nes tai būtų vienintelis šeimos auto. Golf Variant, Opel Astra Sports Tourer, Peugeot 308 ir pan. Kažkuo imponuoja variklių downsizingas. Aišku tie litriniai tricilindriai gal jau perspausta, bet visokie 1,4l turbo benzai (jei jų realios sąnaudos panašios į deklaruojamas) bent ant popieriaus atrodo labai OK. Kokie 90% ridos būtų plentais, kuro sąnaudos mieste mažai įdomios, todėl nemanau, kad būtinai reikia orientuotis į dyzelį. Žinau, kad grynai aritmetiškai naujas auto turbūt nė pro kur "neapsimoka". Bet senas grabas už brangiai irgi abejotinas pirkinys. Kokia @utosų nuomonė?