koreliacija yra. Jei vienai parasyta 3l100km, kitai 4l/100km, tai realybej tiketina kad viena ims 4.1l, kita 5.2l; Tik jei benzinas tai reikia pridet papildomai jei greitis virsijamas (abo didesniais greiciais vaziuojant benzo sanaudos kyla greiciau nei dyzelio). "YZF" parašė naujienų news:obalm0$87m$1@trimpas.omnitel.net... Tik nepradek tiketi tomis nesamonemis kurias gamintojai raso bukletuose apie kuro sanaudas. On 2017.03.27 10:30, Tomas wrote: > Pirmadienis - pats metas naujam fleimui. > > Taigi situacija. Nusimato darbas kitame rajone. Pirmyn atgal iš viso > ~90km, taip kožną darbo dieną. 7-ą ryto ir 5-ą dienos turi stabiliai ir > prognozuojamai užsivest ir nuvažiuot/parvažiuot. > Mintyse jau kuris laikas yra Volvo XC90. Viskas kaip ir tinka, problema > ta, kad neprieštvaninių dyzelinių XC90 kaina yra tame pačiame lygyje, > kaip naujų/apynaujų kompaktinės klasės automobilių iš salono su > garantijom ir t.t. O tie šiuolaikiniai kompaktinės klasės automobiliai > turbūt panašaus dydžio kaip vidutinės klasės prieš 10-15 metų. > > Taigi kyla mintys pakankamai erdvų universalą, nes tai būtų vienintelis > šeimos auto. Golf Variant, Opel Astra Sports Tourer, Peugeot 308 ir pan. > Kažkuo imponuoja variklių downsizingas. Aišku tie litriniai > tricilindriai gal jau perspausta, bet visokie 1,4l turbo benzai (jei jų > realios sąnaudos panašios į deklaruojamas) bent ant popieriaus atrodo > labai OK. Kokie 90% ridos būtų plentais, kuro sąnaudos mieste mažai > įdomios, todėl nemanau, kad būtinai reikia orientuotis į dyzelį. > > Žinau, kad grynai aritmetiškai naujas auto turbūt nė pro kur > "neapsimoka". Bet senas grabas už brangiai irgi abejotinas pirkinys. > Kokia @utosų nuomonė? > > >