nepatinka fakto "situacija", eik is jo smelio dezes... :))) "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:hqbkcn$6ds$1@trimpas.omnitel.net... > "Bangis" <bangis@baltijos.jura> wrote in message > news:hqasar$st3$1@trimpas.omnitel.net... >>O tu nejauti kad gatveje be taves, stovincio automobilio dar buna >> masinu? Ar tu cia kazkur tarp eiluciu su visais susitarei, kad gatveje >> yra tik 1 automobilis ir tu vienintelis ant saligatvio? O dabar kai tu > > o man neįdomu kas yra tavo gatvėje ar tavo galvoje. > jei nepatinka aprašyta situacija, tai aprašyk savają, o ne vidury > išvedinėk, kad ten visai kitaip būna, nes tau susišvietė, jog jei parašyta > "pajuda tik įsitikinęs > kad sustojo jo praleisti", tai tau atrodo, kad aplink dar 20 automobilių > švilpia ir dviratininkas > įsibėgėjęs neria tarp jų. > >> jau "isitikinai" ir vaziuoji dviraciu per pereja, kitas automobilis >> kuris su tavim nesitare, kirsdamas pereja pvz judedamas priesinga >> kryptimi "tikejosi" kad tulas pestysis nesugebes kirsti gatves tokiu >> greiciu? >> Rezultate - 1 lavonas, sulankstytas dviratis, kapotas ir isdauztas >> stiklas. Spek kas "laimejo" kai saka "in the long run"? Tu? >> Siaip gali neatsakyti - as tavo pozicija jau supratau is ankstesniu >> postu. Tiesiog pamastymui - kam reikalingas KET? gal tam, kad vieni >> eismo dalyviai zinodami KET gali sau leisti tiketis, jog kiti irgi ji >> zino. Todel kelyje elgsis adekvaciai, tikedamiesi jog kiti elgsis irgi >> pagal taisykles. >> >>> >>> o nejauti skirtumo, kad klausimas buvo per pervedi dvirati per pereja >>> (be jokio konkretumo >>> per kokia pareja, kada, kokiom aplinkybem ir t.t.) ar ne, >>> o ne ar ivaziuoji i ja ar pries tai lauki....