Prašau, per viena prizme - rizikos valdyma (RV) ir administravima. 1. Pereja - technologiju susikirtimo vieta. Tokios vietos visada buvo ir bus padidintos rizikos zonos. Yra posakis, kad laivai dazniausiai duzta ne jurose, o į krantus. Todel net pats moderniausias laivas svartuojamas su locmano pagalba. Gelezinkelis/kelias, perėja/kelias - butent tokios zonos. Todel taisykles nustatomos taip, kad procese dalyvaujantys objektai butu valdomi maksimaliai saugiai, kiek tai leidzia ju vartojimo budas. Pestysis einantis per gatve yra lengviau valdomas nei begantis, automobilis letai vaziuojantis per pervaza taip pat, dviratininkas varydamasis dvirati per pereja taip pat yra stabilesnis bei labiau kontroliuoja situacija. Kodel automobilio nereikia stumtis per pervaza? Todel, kad tai nera jo iprastinis naudojimo budas ir vel pagal ta pacia RV teorija, tai jau rizikingesnis veiksmas. Dviracio stumimas yra jo naudojimo dalis ir iprasta procedura. 2. Kai susikerta drambliu ir skruzdziu srautai, kad ir kaip atrodytu neteisinga, taciau pagal ta pacia RV valdymo teorija uz tai, kad srautai prasilenktu be zalos abiem pusems protingiausia ir saziningiausia didziaja dali atsakomybes susijusia su aktyviais veiksmais uzdeti ant skruzdeliu. Argumentas labai paprastas. Jeigu mes ivesime taisykle, kad neleistinas zingsnis į shona yra baisus nusizengimas (nes nuo to zhus 10.000 skruzdeliu), ta pati turesime taikyt ir skruzdelems, nors ekonomiskai tai nepagrista. Todel taisykles rasomos skruzdelems - kaip joms elgtis, kad vienam drambliui netycia vos vos suklydus nebutu padaryta nepataisoma zala. Todel skruzdele eidama per drambliu kelia turi imtis visu imanomu saugumo priemoniu. 3. Judejimas per technologiju susikirtimo vieta turi buti kiek imanoma tolygesnis. Tai apima tiek absoliutine greicio reiksme (bet kuriame perejos taske judancio objekto greitis turi buti vienodas), tiek ir santykine su kitais objektais (visi dalyviai turi judeti kiek imanoma vienodesniu greiciu). Bet kokie pasiketimai sraute - padidejusi rizika. Tarp pesciuju manevruojantis dviratis - padidejusi rizika. Dviratis, kuris ivaziuodamas i gatve juda su pagreiciu ir kita kelio puse pasiekia greiciau nei atrodo tuo momentu kai jis ivaziuoja i kelia - irgi padidejusi rizika. 4. Law enforcement (nezinau kaip vercias) problemos. Kad ir kokioje 15 m. plocio gatveje nutrenkiamas dviratininkas, praktiskai jau bebaigiantis pervaziuoti gatve. Nera budo nustatyti ar jis buvo sustojes prie perejos ar jau atvaziavo nemazu greiciu ir nesustojo apsizvalgyti. 5. Toliau tingiu,. Manau, kad ir tiek jau tau uzteks prisipist ir dar karta sitikiti, kad tavo briedas teisingas. "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:hqk1td$tqr$3@trimpas.omnitel.net... > Linas Petkevičius rašė: >> Tau pades protingas paaiskinimas? > > Tu bent pabandyk!a