Tema: Re: Apie velikus
Autorius: Ignas
Data: 2010-04-19 16:53:55
negrazu bet palinkesiu: kad tau koks dviratininkas kapota sulankstytu 
(sakykim viskas atsipirks sulankstytu kapotu, melynu uzpakaliu ir mestu 
dvirkos remu - as gi ne ziaurus)...
kitaip nedasils...

"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message 
news:hqhml3$cfj$1@trimpas.omnitel.net...
> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message 
> news:hqhlv4$bcn$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
>> news:hq9ljv$pc6$1@trimpas.omnitel.net...
>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message
>>> news:hq9knf$nsu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> na tai kaip atsakymas tau mano pavyzdys su stop zenklu
>>>>
>>>
>>> visiskas berysio pavyzdys.
>>> paklausk manes koks man skirtumas ar tu sustoji prie stop zenklo ar ne.
>>> atsakysiu: nes kai sustojes ar su didesne tikimybe zinau, kad mane
>>> praleidineji,
>>> negu kai dar riedi.
>>
>> neteisingas atsakymas, is taves reiktu teises atimt...
>> stop zenklas statomas intensyviam eismui, blogam matomumui esant arba 
>> pries
>> pervazas. jo paskirtis - uztikrinti kad vairuotojas tik visiskai 
>> isitikines
>> saugumu darytu vienoki ar kitoki veiksma (jei jau bus issiblaskes, tai 
>> bent
>> del baudos isvengimo stabtels). priklausomai nuo matomumo, zenklo 
>> pastatymo
>> vietose, praktiskai ne visada reiktu sustot, daznai buna matomumas labai
>> geras ir nereiktu net pristabdyt... Bet jau geriau 10 be reikalo 
>> sustojusiu,
>> nei 1 netycia nunestas traukinio...
>>
>>> del dviratininko taip pat: as tau labai aiskiai parasiau: prie perejos 
>>> jis
>>> SUSTOJO.
>>> suprantama? toliau: JIS TAVE PRALEIDINEJA. suprantama?
>>> toliau: JIS PRADEDA RIEDET TIK ISITIKINES, KAD TU SUSTOJAI IR JI
>>> PRALEIDINEJI.
>>> suprantama? tai koks tau skirtumas ar tuomet jis rieda ant dviracio, ar 
>>> ji
>>> vedasi?
>>> isskyrus tai, kad vedasi ilgiau.
>>
>> tas pats kaip su "stop" zenklu ir su dviratininkais, jei visi elgtusi 
>> kelyje
>> kaip kad rasai "CapsLock'u" gal tokios taisykles ir nebutu, bet yra kaip 
>> yra
>> (ir tikrai ne taip kaip tu rasai)... Is kitos puses, kaip kazkas jau 
>> rase,
>> as matau kokius 5 tuscius metrus is uz furos, galeciau prasokt nes 
>> pestysis
>> nespetu sutrukdyt, bet dviratininkas vaziuodamas tuos 5 metrus iveiktu
>> akimirksniu ir butu skaudziai... Dar tau "vapros na zasypku" (o gal ant
>> sirdies palengves kad ne vien dviratininkus skriaudzia): kodel negalima 
>> per
>> gatve begt?
>>
>>> koks skirtumas TAU, ji praleidinejanciam, o ne policininkui, ar KETo
>>> pirmunui.
>>> ar neklausiu ar tai teisinga ar ne, ar tai pagal KET ar ne, ar taip
>>> patariama elgtis ar ne,
>>> as tik klausiu - sioje konkrecioje situacijoje koks tau skirtumas?
>>
>> skirtumas tas, kad as ji galiu pamatyt per velai...
>
> tu tikrai viska perskaitei?
> nes ziuriu vel naujos situacijos gimsta - kazka tu ten dar tik ruosiesi 
> pamatyti...
> vat įdomu kiek kartų tau reiktų perskaityti tą pati teksta, kad suprasti 
> ko klausiama?
>
>> pagal tavo logika, jei niekam netrukdai gali vaziuot ir per raudona?... o
>> jei tik manai kad niekam netrukdai?...
>>
>>
>>>>>ir tik nereikia cia vel pradet
>>>>> fantazuoti apie visokius atlekianciu ir ilekiancius i gatve, ar is uz
>>>>> kamazo issokancius,
>>>>> lygiai taip pat gali issokt ir pestysis is uz kamazo ar tau vaziuojant
>>>>> pro
>>>>> ji, sokt po ratais)
>>>>
>>>> pestysis, pasistenges, gali lygiai taip pat issokt is uz kamazo, bet
>>>> realybej dviratininkai juos smarkiai lenkia...
>>>
>>> koks skirtumas ar lenkia, jei pestysis islis is uz kitos masinos, 
>>> vistiek
>>> nespesi sustot.
>>
>> tai gal pestysis eidamas spes sustot, jei dvirati vesies, gal numus tik
>> dvirati, o jei dviratininkas vaziuos?...
>>
>> P.S. Faktas, jei kas tau daugiau neaisku, manes nebeklausk. Pasiulyciau
>> praeit kokius vairavimo kursus. Gal net pradiniu klasiu saugaus eismo
>> pamokas...
>>
>>