ne nu tai aišku, jei nepatinka, tai toliau atsakinėk į uždauotą klausimą, bet omeny turėk, kad klausta visai ko kito. -- "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message news:hqgt55$bd$1@trimpas.omnitel.net... > nepatinka fakto "situacija", eik is jo smelio dezes... :))) > > > "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message > news:hqbkcn$6ds$1@trimpas.omnitel.net... >> "Bangis" <bangis@baltijos.jura> wrote in message >> news:hqasar$st3$1@trimpas.omnitel.net... >>>O tu nejauti kad gatveje be taves, stovincio automobilio dar buna >>> masinu? Ar tu cia kazkur tarp eiluciu su visais susitarei, kad gatveje >>> yra tik 1 automobilis ir tu vienintelis ant saligatvio? O dabar kai tu >> >> o man neįdomu kas yra tavo gatvėje ar tavo galvoje. >> jei nepatinka aprašyta situacija, tai aprašyk savają, o ne vidury >> išvedinėk, kad ten visai kitaip būna, nes tau susišvietė, jog jei parašyta >> "pajuda tik įsitikinęs >> kad sustojo jo praleisti", tai tau atrodo, kad aplink dar 20 automobilių >> švilpia ir dviratininkas >> įsibėgėjęs neria tarp jų. >> >>> jau "isitikinai" ir vaziuoji dviraciu per pereja, kitas automobilis >>> kuris su tavim nesitare, kirsdamas pereja pvz judedamas priesinga >>> kryptimi "tikejosi" kad tulas pestysis nesugebes kirsti gatves tokiu >>> greiciu? >>> Rezultate - 1 lavonas, sulankstytas dviratis, kapotas ir isdauztas >>> stiklas. Spek kas "laimejo" kai saka "in the long run"? Tu? >>> Siaip gali neatsakyti - as tavo pozicija jau supratau is ankstesniu >>> postu. Tiesiog pamastymui - kam reikalingas KET? gal tam, kad vieni >>> eismo dalyviai zinodami KET gali sau leisti tiketis, jog kiti irgi ji >>> zino. Todel kelyje elgsis adekvaciai, tikedamiesi jog kiti elgsis irgi >>> pagal taisykles. >>> >>>> >>>> o nejauti skirtumo, kad klausimas buvo per pervedi dvirati per pereja >>>> (be jokio konkretumo >>>> per kokia pareja, kada, kokiom aplinkybem ir t.t.) ar ne, >>>> o ne ar ivaziuoji i ja ar pries tai lauki.... > >