On 2012.07.12 11:30, VNO wrote: > > "Korke"<Korkes@mailas.net> wrote in message news:jtlvq3$gtn$1@trimpas.omnitel.net... >> nebuciau linkes cia suabsoliutinti iki tiek, kad "vietu yra visada ir >> visur", kazkada gyvenau seskineje, kiemas salyginai didelis, keliukas > > tai cia galioja easy taisykle - nera vietos masinai, statai ten kur yra. > arba neperki masinos. > manau niekam nekiltu ideja, turint 1kambario butra, isigyti 3 dogus namuose. > nes nera vietos. > su atomobiliais kazkodel kitaip. tada gal dar apsviestum del sios tvarkos, jei as vaikas budamas i sita nama isikeliau iskart ji pastacius ir turejom jau tada ziguliuka ir statydavom kieme nuo jo atsiradimo datos, per 30m tevai tebeturi viena masina ir dabar jai kieme jau nebelieka vietos del naujai atsikrausciusiuju ar daugiau masinu prisipirkusiuju. Nes namu aplink nauju neatsirado, butai neissipute. Tai paaiskink pagal savo cia filosofija, kurie cia dabar turi pirmenybe "pirkti masinas pagal kiemo plota" ? Tie kur seniau gyvena? Draust naujokams pirkt masinas nes nera vietos jiems ? Tie kur neturi masinos pirkdami pirma nei tie kur turi 2 ir perkasi trecia? Ar cia tevai turetu parduot paskutine, nes nebelieka vietos del kitu atsikrausciusiu ar prisipirkusiuju ? Tavo sita filosofija tiktu, jei visi i nama isikelia vienu metu ir tada susitaria kiek vietos yra masinoms ir kiek to namo gyventojai gali tureti IR apsitveria nuo kitu ta teritorija (atsitvert beje ne visada pakanka slagbaumo, nes mano atveju tai apvaziuot ji del reljefo specifikos ten kaip 2 pirstu, bet be visureigio). Tada jau tu zinai pries pirkdamas, kad tau vietos nera kieme ir turesi suktis kazkaip jei isigysi. > nu. tiesiog aprasei baisu kiema, kurio niekas nepriziuri. > LT standartas. > ta proga galima sikti toliau. ne sikime reikalas, kodel negali savivaldybe tokiu plotu (kur mano atveju max 1/5 viso kiemo "zalumos" versti aikstele(ko pasekoje nusirinktu nuo pusiau ant saligatviu ar ant zoles stovincui kokie 20 automobiliu), pries tai informavus gyventojus ir duodant termina poros men pareikst galimom pretenzijom motyvuotom. >> ne del to, kad jie butu isvaizneti masinu) ant ju nei vaiku zaidimu >> aiksteles, nei takeliai su suoliukais nei medziu pasodinta yra ar buvo, >> zodziu toks trikampis 70x75x30m. Be jo kieme dar mase ploto su aikstele >> zaidimu, suoliukais, medeliais ir kt.(as nesiulau toki irgi verst > > cia itariu sneki apie koki nors cccp laiku kiema? taip, 1982 statybos, bet esminio skirtumo siuo atveju tai manau nesudaro ? Ar ? Nes kaip sakiau nei vieno medzio, nei vieno suoliuko, nes vieno saligatvio, nei vieno vaiku aiksteles irankio nereiktu perkelt. Ir tikrai ne vienas toks tuscias plotas aplinkiniuose kiemuose egzistuoja. >> aikstele nes miestas tipo) Tai klausimas kodel sitie "talonu dalintojai" >> ar juos koordinuojantys "Kedai", savivaldybeje neinicijuoja tokiu plotu >> panaikinimo ir pavertimo aikstelemis projektu ? Ir subsidijuotu juos, > kazkada jau sakiau - o kodel gyv. namu plotai turi buti skirti automobliams? ta prasme ? vel ponas i krastutinumus. Niekas mano atveju ten neisima paskutinio zalio ploto is gyventoju, nenaikina paskutinio dvieju suoliuku ir medzio "parko". Juk gi Kedavaldybeje tikiuosi ne loxai absoliutus sedi kur negaletu konkreciose savo seniunijose pamatyti kur beverciai "zali" plotai gali buti paversti, kad ir 5-10 stovejimo vietomis to pasekoje atlaisvinant dabar uzstatytus tikrai zalius plotus ar saligatvius. Nes sutik, ypac senuose rajonuose, tokie isvingiavimai, uzlankstymai keliukuose ar klombu suformavime padaryti protu nesuvokiami, kur tikrai galima nieko negriaunant, o tik "perstumdant" padaryti stovejimui vietu. >> tebunie tos vietos patampa laikinai mokamomis gyventojams (aisku ne su >> kosminem marzom kaip, kad nauju daugiabuciu statytojai stumdo)o tam, kad >> per kokius 5m padengtu projekto islaidas su palukanom. Kodel stumiama, >> kad gyventojai patys turi patapti >> statybininkais,architektais,projektuotojais, eiti keliaklupsciauti > > gera ideja. kol kas matomai visi tingi. > > >> derinti ten visokius shudus atsiprasant su kiekvienu architekteliu >> savivaldybeje, o anys vaizduoja rimtai dirbancius tik tvirtindami >> gyventoju padarytus darbus. Miestas yra visu, tu daugiaubuciu kiemai > > ir zole irgi visu, one tik masinas turinciu zmoniu. vat tegul tie visi netik statantys masinas ir pateikia savo pretenzijas argumentuotas (kur auksciau rasiau) kodel ju manymu tas lopinys dirvono kieme jiems yra gyvybiskai butinas. O beje, bendros nuosavybes net atveju ar nepakanka 50% pritarimo , nebutina visu 100% ? >> irgi, savivaldybes pareiga butu tiems miestieciams is kuriu shaibu ji >> gyvena ir pasitarnauti kazkiek, o ne talonelius blet dalint.Ar cia jau > > kaip ir eilinis zmogus, tu painioji taloneliu dalintojus su kitu profesiju zmonemis, kurie derina plotus, leidzia statybasir pan. nepainioju, suprantu, bet cia jau is nevilties tokia retorika. > nera kosmoso, bet nera ir centai. > atsparumas toks, koks turi buti - automobilis parkinge gi lengvesnis nepatampa. > ypac karsta vasara. as apie tai, kad nebutina, ten po asfaltu kasti dar pusmetrio zemes, pilti zvyra, trombuoti, ruosti paklota asfalto dangai, nes po ja vazines nuo dviracio iki 30t furos kasdien, uztenka nukast dirvono pavirsiu, uzpilt skalda ir asfalto sluoksni, kad po lietaus nebutu purvynas. O kad ten vasara netycia jis ir kazkiek pases ar pasibanguos nuo lengvushkes tikrai ne beda.