nors tema nieko bendro su tuo, ka tu cia prirasei, neturi: vilnieciai nepatenkinti tuo, kad savivaldybe deda skersa ant ju problemu ir vietoje to uzsiima irodinejimais, kodel ji turetu nieko nedaryti. grubiai tariant situacija tokia: "nx tau, seimininke, tas galingas motoras". "Ignas" <ignasvp_trinti_@takas.elte> wrote in message news:jtnb4u$36q$1@trimpas.omnitel.net... > > Paskaiciau cia komentaru, ir susidare toks ispudis. Masinas vilnieciai > isivaizduoja kaip is vienos puses duotybe, is kitos - kaip butina gero > gyvenimo prieda. Jei neturi masinos - esi niekas, negyveni, masina tampa > pasiturimo gyvenimo simboliu. Is kitos puses - ji tiesiog yra, arba > tiesiog atsiranda, tiesiog. Ir tada visa aplinka turi taikytis su jos > atsiradimu, ir butent aplinkos beda, jei masina netelpa. Nezinau, is kur > atejo toks poziuris, butu labai patogu sakyti, jog is tarybiniu laiku, gal > taip, gal ne, bet viena aisku - poziuris tures keistis. Vien del to, jog > namai pastatyti dideli, ir net tos zoles fiziskai neuztenka tiek, kiek yra > (arba netrukus bus) automobiliu. O tada prasides pamastymai, ir zmones > nebepirks masinos ne tik todel, jog brangu, o dar ir todel, kad kur as ja > laikysiu. Daugelis, esu tikras, ypac is dirbanciu centre, susiduria su > parkavimo problema tiek ryte, atvaziave i darba, tiek grize namo. Ir jei > dar namie galima kazka padaryt (zole, toli ieskot vietos), tai prie darbo > jau nebebutinai - ir tvarka kita, ir ja priziuri nebe megejai fotografai > bei susiseileje savivaldybininkai, o zmones, kurie greit ir suprantamai > isaiskina viena - kita KET punkta. Kazkada greitu metu tai ims nusibost. >