Ir karvei aisku kad 1000m yra nepriimtinas atstumas parkingui nei vienam kasdiena vazinejanciam vairuotojui. Nuo namu iki masinos 1000m, nuo masinos iki ofiso 1000m. Per diena maziausiai pasivaikstai mazdaug 4000m. Kam tada masina is viso reikalinga? Abejoju kad zuokas sveiku protu siulo toki sprendima kaip realu. Tu irgi sitaip kalbedamas zuoko stiliumi sieki finansines naudos miestui, nes jei gali susimoketi tai patogios vietos visada atsiranda: mokama parkavimo vieta, arba netgi zolyte ir pan. Toks atstumas yra priimtinas kur nors centre, i kuri vaziuoji 1 karta per 3 menesius ir gali taip pasiplanuoti, kad turetum laiko pasivaiksciojimui. O tavo siuloma ideja tinkama tik nauju daugiabuciu gyventojams, kurie dazniausiai zino, kad nemokamo parkingo nebus ir tai yra sazininga, nes nenori neperki. Ta pacia taisykle taikyti pries 30 metu statytiems daugiabuciams, yra idiotizmas. Jei tu leidi sau taikyti siandienines normas 30 metu senumo infrastrukturai, tai gal tada bandom tai infrastrukturai pritaikyti ir siandieninius STRus? 1 butas - 1 vieta? Kaip manai kas turetu pastatyti trukstamas aiksteles jei namai yra priduoti valstybinei komisijai ir teisetai naudojami 30 metu? Jei kazkas nepatinka, galima savivaldybe apkaltinti kad pries 30 metu nenumate masinu skaiciaus padidejimo. Galima nusifantazuoti ir daugiau. VNO wrote on 2012.07.12 : >> Sakei, stilium "neturi kur parkuot neperki automobilio". Tai kas nuspręs >> kam pirkt o kam nepirkt? > > o kas nuspres apart taves - ar tilps karve pas tave bute ar ne? > Brazauskas, Landsbergis ar Grybauskaite? > manau atsakymas paprastas - pats ir sprendi. > automobiolis - taine kvepavimo apartas,kad lauzti tiek galva. > > nera vietos kieme - statai 100-1000m toliau. > 100-1000 metru atstumu gali buti free arba mokamos vietos. > > VNO