viskas būtų OK, bet yra vienas bet. Kadangi esamos parkavimo vietos yra bendros, kaip nuspręst kas turi atsisakyt to automobilio kas ne? Ar siūlot tiesiog žaist žaidimą kieno ilgesnė kantrybė? On 2012.07.13 07:46, VNO wrote: > > "Ignas" <ignasvp_trinti_@takas.elte> wrote in message news:jtnb4u$36q$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Paskaiciau cia komentaru, ir susidare toks ispudis. Masinas vilnieciai isivaizduoja kaip is vienos puses duotybe, is kitos - kaip butina gero gyvenimo prieda. Jei neturi masinos - esi niekas, negyveni, masina tampa pasiturimo gyvenimo simboliu. Is kitos puses - ji tiesiog yra, arba tiesiog atsiranda, tiesiog. Ir tada visa aplinka turi taikytis su jos atsiradimu, ir butent aplinkos beda, jei masina netelpa. Nezinau, is kur atejo toks poziuris, butu labai patogu sakyti, jog is tarybiniu laiku, gal taip, gal ne, bet viena aisku - poziuris tures keistis. Vien del to, jog namai pastatyti dideli, ir net tos zoles fiziskai neuztenka tiek, kiek yra (arba netrukus bus) automobiliu. O tada prasides pamastymai, ir zmones nebepirks masinos ne tik todel, jog brangu, o dar ir todel, kad kur as ja laikysiu. Daugelis, esu tikras, ypac is dirbanciu centre, susiduria su parkavimo problema tiek ryte, atvaziave i darba, tiek grize namo. Ir jei dar namie galima kazka padaryt (zole, toli ieskot vietos ), tai prie darbo jau nebebutinai - ir tvarka kita, ir ja priziuri nebe megejai fotografai bei susiseileje savivaldybininkai, o zmones, kurie greit ir suprantamai isaiskina viena - kita KET punkta. Kazkada greitu metu tai ims nusibost. > > > darau copy/paste tavo teksto:) > pavargau rasyti, tai pastinsiu Korkems ir Svytams :D > > > VNO >