Bet šeip, iš principo.. pirkt dyzelinį Saab tai yra kažkoks nesusipratimas. Anas gi turi būti tik bendzas, geriausia - Aero su stockiniu 260 AG + papildoma kaimenė žvengiančių! "va" parašė naujienų news:mfhbo7$blp$1@trimpas.omnitel.net... Nichuja ten nepergarsiai, ko tu prie jo kabinejiesi :)) O termostatas - suka - visiskai naujas ble.. "YZF" parašė naujienų news:mfh94b$ah5$1@trimpas.omnitel.net... ir gana garsiai dirba. Ypac kai saltas. Tiesa del leto silimo, gali buti termostatas, nes pas juos gana daznai jie nueina On 2015.04.01 19:29, va wrote: > Norėjai pasakyti 2009 turbūt, nes nuo 2010 tokio kaip 1.9 nebebuvo. > Važinėju su Vectra mechanika, variklis toks pats. Man sąnaudos žiemą > gavosi 7.5 (vidurkis). Kadangi dar niekas nesulūžo ir nenutrūko, apie > remonto niuansus nepapasakosiu. > O užpisa tai, kad mieste variklis šyla tragiškai lėtai. > > > > "booraz" parašė naujienų news:mfgtve$5i1$1@trimpas.omnitel.net... > > Gal kas nors susidures su 1.9 TTID varikliu Saab 2010 metu. Galetumete > papasakoti kokiu stebuklu laukti prie kokios ridos? Kaip eksploatacija? > Jei uzlinks turbina, remontas kokia kaina? Iki kokios ridos laiko turbina? > > Kokios kuro sanaudos gaunasi praktikoje? > > -- > booraz