Tema: Re: Saab 1.9 TTID variklis
Autorius: YZF
Data: 2015-04-02 13:25:05
Matai, kai supranti kad susimovei tai belieka kaip penktokui nuvemti 
kazkokia nesamone.


On 2015.04.02 13:24, CodeC wrote:
> tuom kad pats ziuri i knyga i matai spyga.
> nesupranti kas ir kodel parasyta.
> o kai pradedi irodinet, kad praktika su teorija prasilenkia, tai isvis
> neverta net skaityt. eik zaist sekanti leveli ant savo segos.
>
>
> On 04/02/2015 01:17 PM, YZF wrote:
>> tuom, kad pirma pas ji max suk.momentas pasiekiamas veliau, antra - tu
>> ziurek ne i max arkliu pika o i rpm ributuva, nes apie tai buvo kalba.
>>
>> Kad tu neisikerti truputi i varikliu specifika, ir plius daznai kalbi is
>> teorijos o ne is praktikos puses, tai nuo to mano teiginiai nesuprasteja.
>>
>> On 2015.04.02 13:07, CodeC wrote:
>>> tai ko giliniesi i turbu skaiciu? abieju max kw ir rpm matai.
>>> dar karta: kuom tiid labiau aukstasukis uz tdi? nesigilinant nesigauna
>>> atsakyt?
>>>
>>> On 04/02/2015 12:39 PM, Dainiushas wrote:
>>>> tyngiu gilintis, bet 99%, kad ant TTiD dvi turbos. Tai lygint tuos du
>>>> visiškai beprasmiška.
>>>>
>>>>
>>>> On 4/2/2015 11:36 AM, CodeC wrote:
>>>>> 2.0 TDI BlueMotion     100 kW @ 4,200     320 N·m @ 1,750–2,500
>>>>> 1.9 TTiD     132 kW @ 4000 rpm     400 N·m (300 lb·ft) @ 2000–2500
>>>>>
>>>>> i absoliucias kw/Nm reiksmes neziurim. ziurim i rpm.
>>>>> kuom TTiD yra labiau aukstasukis uz TDI?
>>>>>
>>>>> On 04/02/2015 11:01 AM, Dainiushas wrote:
>>>>>> tai, kad normaliai parašė. Jei ne kokios nors kosTminės
>>>>>> technologijos,
>>>>>> tai variklis valina arba prie žemų sūkių arba prie aukštų. Kad ten ir
>>>>>> ten - nelabai gaunasi.
>>>>>>
>>>>>> On 4/2/2015 10:52 AM, CodeC wrote:
>>>>>>> nieko as nebandysiu irodyt. tenorejau pasakyt, kad YZF kliedi eilini
>>>>>>> karta ir vartoja zodzius, kuriu reiksmes ir prasmes pats nesuvokia.
>>>>>>>
>>>>>>> On 04/02/2015 10:31 AM, Dainiushas wrote:
>>>>>>>> nelabai supratau minčių srauto
>>>>>>>>
>>>>>>>> arkliai gaminasi ne tik nuo rpm bet ir nuo Nm. tai jei jis prie tų
>>>>>>>> 5krpm
>>>>>>>> visiškai neturi torko, tai ir nėra prasmės jį sukt.
>>>>>>>>
>>>>>>>> konkrečiu atvejų, 88kW turim prie 3.5krpm, 110kw prie 4krpm.
>>>>>>>> Bandysi
>>>>>>>> įrodyt, kad 88kW variklis prie 4krpm pagamins daugiau arklių nei
>>>>>>>> prie
>>>>>>>> 3.5krpm?
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 4/2/2015 10:26 AM, CodeC wrote:
>>>>>>>>> nu tai va. prie rpm arkliai gaminasi.
>>>>>>>>> tik siaip jau tas 'aukstasukis' motoras maksimalius kw turi prie
>>>>>>>>> zemesniu rpm nei 'eilinis' 1.9 tdi :)
>>>>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>