nelabai supratau minčių srauto arkliai gaminasi ne tik nuo rpm bet ir nuo Nm. tai jei jis prie tų 5krpm visiškai neturi torko, tai ir nėra prasmės jį sukt. konkrečiu atvejų, 88kW turim prie 3.5krpm, 110kw prie 4krpm. Bandysi įrodyt, kad 88kW variklis prie 4krpm pagamins daugiau arklių nei prie 3.5krpm? On 4/2/2015 10:26 AM, CodeC wrote: > nu tai va. prie rpm arkliai gaminasi. > tik siaip jau tas 'aukstasukis' motoras maksimalius kw turi prie > zemesniu rpm nei 'eilinis' 1.9 tdi :) > > On 04/02/2015 10:21 AM, Dainiushas wrote: >> visi sukasi. klausimas tik kokia prasmė to sukimosi. >> >> On 4/2/2015 9:53 AM, CodeC wrote: >>> kuris cia dyzelis sio tukstantmecio nesisuka be vargo iki 5krpm? >>> >>> On 04/02/2015 09:46 AM, YZF wrote: >>>> nu tai jis aukstasukis variklis, sukasi be vargo iki 5000rpm. Kas siaip >>>> dyzeliui jau nemazai. Todel prie zemu bukas visiskai >>>> >>>> On 2015.04.02 09:11, pVytautas wrote: >>>>> Matau visi pamirso isiurbimo kolektoriu jei 110Kw. >>>>> Jei sugenda ir blaskosi swirl flapsai belenkaip tai labai nedziugina >>>>> vaziavimas. Iskastravus nezinau matyt kw pradingta kazkiek. >>>>> Remontuoti - naujas isiurbimo kolektorius 200-300eu. >>>>> Mano cdti labai miega ant mazu sukiu ir taip nuo 2krpm prabunda >>>>> (panasu >>>>> kad ir pas daugeli sitas nesusipratimas) gal ttid ir kitaip bet >>>>> persedus >>>>> po VW TDI ar PD ar CR tai liudnoka startuot. Veliau kaip ir ok. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "booraz" wrote in message news:mfgtve$5i1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Gal kas nors susidures su 1.9 TTID varikliu Saab 2010 metu. Galetumete >>>>> papasakoti kokiu stebuklu laukti prie kokios ridos? Kaip >>>>> eksploatacija? >>>>> Jei uzlinks turbina, remontas kokia kaina? Iki kokios ridos laiko >>>>> turbina? >>>>> >>>>> Kokios kuro sanaudos gaunasi praktikoje? >>>>> >>>>> -- >>>>> booraz >>>>> >>>>> --- >>>>> Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų Avast antivirusinės >>>>> programinės įrangos. >>>>> http://www.avast.com >>>>> >>> >> >