nu tai jis aukstasukis variklis, sukasi be vargo iki 5000rpm. Kas siaip dyzeliui jau nemazai. Todel prie zemu bukas visiskai On 2015.04.02 09:11, pVytautas wrote: > Matau visi pamirso isiurbimo kolektoriu jei 110Kw. > Jei sugenda ir blaskosi swirl flapsai belenkaip tai labai nedziugina > vaziavimas. Iskastravus nezinau matyt kw pradingta kazkiek. > Remontuoti - naujas isiurbimo kolektorius 200-300eu. > Mano cdti labai miega ant mazu sukiu ir taip nuo 2krpm prabunda (panasu > kad ir pas daugeli sitas nesusipratimas) gal ttid ir kitaip bet persedus > po VW TDI ar PD ar CR tai liudnoka startuot. Veliau kaip ir ok. > > > > > > "booraz" wrote in message news:mfgtve$5i1$1@trimpas.omnitel.net... > > Gal kas nors susidures su 1.9 TTID varikliu Saab 2010 metu. Galetumete > papasakoti kokiu stebuklu laukti prie kokios ridos? Kaip eksploatacija? > Jei uzlinks turbina, remontas kokia kaina? Iki kokios ridos laiko turbina? > > Kokios kuro sanaudos gaunasi praktikoje? > > -- > booraz > > --- > Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų Avast antivirusinės > programinės įrangos. > http://www.avast.com >