Tai mieste ~15, plente ~7-8 Nieko baisaus On 2015.04.01 21:09, YZF wrote: > Taip. Tik nereikia verkti del kuro valgymo. Perka 260AG ir poto vaziuoja > kaip pencynykas. > > > On 2015.04.01 21:06, va wrote: >> Bet šeip, iš principo.. pirkt dyzelinį Saab tai yra kažkoks >> nesusipratimas. Anas gi turi būti tik bendzas, geriausia - Aero su >> stockiniu 260 AG + papildoma kaimenė žvengiančių! >> >> "va" parašė naujienų news:mfhbo7$blp$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Nichuja ten nepergarsiai, ko tu prie jo kabinejiesi :)) O termostatas - >> suka - visiskai naujas ble.. >> >> "YZF" parašė naujienų news:mfh94b$ah5$1@trimpas.omnitel.net... >> >> ir gana garsiai dirba. Ypac kai saltas. >> >> Tiesa del leto silimo, gali buti termostatas, nes pas juos gana daznai >> jie nueina >> >> >> On 2015.04.01 19:29, va wrote: >>> Norėjai pasakyti 2009 turbūt, nes nuo 2010 tokio kaip 1.9 nebebuvo. >>> Važinėju su Vectra mechanika, variklis toks pats. Man sąnaudos žiemą >>> gavosi 7.5 (vidurkis). Kadangi dar niekas nesulūžo ir nenutrūko, apie >>> remonto niuansus nepapasakosiu. >>> O užpisa tai, kad mieste variklis šyla tragiškai lėtai. >>> >>> >>> >>> "booraz" parašė naujienų news:mfgtve$5i1$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Gal kas nors susidures su 1.9 TTID varikliu Saab 2010 metu. Galetumete >>> papasakoti kokiu stebuklu laukti prie kokios ridos? Kaip eksploatacija? >>> Jei uzlinks turbina, remontas kokia kaina? Iki kokios ridos laiko >>> turbina? >>> >>> Kokios kuro sanaudos gaunasi praktikoje? >>> >>> -- >>> booraz >>