Tai cia du skirtingi 'minusai'. Pirmas - turbo lagas prie zemu? Tai atsakymas paprastas - arba varikliui kazkas negerai arba ne ta dyzeli pasirinkai. Pvz kaip tas 1.9 110KW, jis netraukia iki 2K. Bet yra tokiu kurie nuo 1500rpm gerai vaziuoja ir nera jokiu nepatogumu. Kitas minusas, kur tu rasei, kad netraukia virs 3000rpm. Bet jeigu tu ramiai vazineji, kaip supratau, tai koks skirtumas kaip tas dyzelis eina prie aukstu apsuku lyginant su benzu prie aukstu apsuku? On 2015.04.02 14:03, Tomas wrote: > On 2015.04.02 13:48, YZF wrote: >> o tavo vazinejimas ne pilname diapazone? tuomet gali buti. > > Kas tas "pilnas diapazonas"? Su turbobenzu būdavo išvažiuoji į užmiestį, > įsijungi penktą pavarą ir greičio diapazone 40-1xx km/h pavarų > junginėjimą pamiršti. Mieste greičio diapazone 30-60km/h būdavo > praktiškai px kokia pavara važiuot - trečia, ketvirta, ar penkta. Su > turbodyzelio pavarų dėže turi pastoviai dirbti, kad pataikytum į tą 1500 > apsukų diapazoną, kuriame tas dyzelis nedūsta. > >