as apie realu vaziavima o ne teorija is skaiciuku. Nera prasmes su tavim kalbeti kai tu neesi vaziaves ir buri neaisku ka On 2015.04.02 13:15, CodeC wrote: > jo max kw prie 4krpm. viens is populiariausiu pvz - tdi prie 4.2krpm. > apie ka tu cia? gal miegi? > > On 04/02/2015 01:14 PM, YZF wrote: >> didzioji dauguma kitu varikliu, panasaus lygio, jau pradeda 'sesti' virs >> 4000rpm, t.y. ilgai palaukus siaip ne taip pasieks kokius 4500-4700rpm, >> bet jau jauciasi kad sukimo momentas smarkiai krites >> >> tuo tarpu sitas be jokio vargo iki 5000rpm eina. >> >> >> >> On 2015.04.02 09:53, CodeC wrote: >>> kuris cia dyzelis sio tukstantmecio nesisuka be vargo iki 5krpm? >>> >>> On 04/02/2015 09:46 AM, YZF wrote: >>>> nu tai jis aukstasukis variklis, sukasi be vargo iki 5000rpm. Kas siaip >>>> dyzeliui jau nemazai. Todel prie zemu bukas visiskai >>>> >>>> On 2015.04.02 09:11, pVytautas wrote: >>>>> Matau visi pamirso isiurbimo kolektoriu jei 110Kw. >>>>> Jei sugenda ir blaskosi swirl flapsai belenkaip tai labai nedziugina >>>>> vaziavimas. Iskastravus nezinau matyt kw pradingta kazkiek. >>>>> Remontuoti - naujas isiurbimo kolektorius 200-300eu. >>>>> Mano cdti labai miega ant mazu sukiu ir taip nuo 2krpm prabunda >>>>> (panasu >>>>> kad ir pas daugeli sitas nesusipratimas) gal ttid ir kitaip bet >>>>> persedus >>>>> po VW TDI ar PD ar CR tai liudnoka startuot. Veliau kaip ir ok. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "booraz" wrote in message news:mfgtve$5i1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Gal kas nors susidures su 1.9 TTID varikliu Saab 2010 metu. Galetumete >>>>> papasakoti kokiu stebuklu laukti prie kokios ridos? Kaip >>>>> eksploatacija? >>>>> Jei uzlinks turbina, remontas kokia kaina? Iki kokios ridos laiko >>>>> turbina? >>>>> >>>>> Kokios kuro sanaudos gaunasi praktikoje? >>>>> >>>>> -- >>>>> booraz >>>>> >>>>> --- >>>>> Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų Avast antivirusinės >>>>> programinės įrangos. >>>>> http://www.avast.com >>>>> >>> >