tyngiu gilintis, bet 99%, kad ant TTiD dvi turbos. Tai lygint tuos du visiškai beprasmiška. On 4/2/2015 11:36 AM, CodeC wrote: > 2.0 TDI BlueMotion 100 kW @ 4,200 320 N·m @ 1,750–2,500 > 1.9 TTiD 132 kW @ 4000 rpm 400 N·m (300 lb·ft) @ 2000–2500 > > i absoliucias kw/Nm reiksmes neziurim. ziurim i rpm. > kuom TTiD yra labiau aukstasukis uz TDI? > > On 04/02/2015 11:01 AM, Dainiushas wrote: >> tai, kad normaliai parašė. Jei ne kokios nors kosTminės technologijos, >> tai variklis valina arba prie žemų sūkių arba prie aukštų. Kad ten ir >> ten - nelabai gaunasi. >> >> On 4/2/2015 10:52 AM, CodeC wrote: >>> nieko as nebandysiu irodyt. tenorejau pasakyt, kad YZF kliedi eilini >>> karta ir vartoja zodzius, kuriu reiksmes ir prasmes pats nesuvokia. >>> >>> On 04/02/2015 10:31 AM, Dainiushas wrote: >>>> nelabai supratau minčių srauto >>>> >>>> arkliai gaminasi ne tik nuo rpm bet ir nuo Nm. tai jei jis prie tų >>>> 5krpm >>>> visiškai neturi torko, tai ir nėra prasmės jį sukt. >>>> >>>> konkrečiu atvejų, 88kW turim prie 3.5krpm, 110kw prie 4krpm. Bandysi >>>> įrodyt, kad 88kW variklis prie 4krpm pagamins daugiau arklių nei prie >>>> 3.5krpm? >>>> >>>> On 4/2/2015 10:26 AM, CodeC wrote: >>>>> nu tai va. prie rpm arkliai gaminasi. >>>>> tik siaip jau tas 'aukstasukis' motoras maksimalius kw turi prie >>>>> zemesniu rpm nei 'eilinis' 1.9 tdi :) >>>>> >