Tema: Re: Saab 1.9 TTID variklis
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-04-02 12:39:43
tyngiu gilintis, bet 99%, kad ant TTiD dvi turbos. Tai lygint tuos du 
visiškai beprasmiška.


On 4/2/2015 11:36 AM, CodeC wrote:
> 2.0 TDI BlueMotion     100 kW @ 4,200     320 N·m @ 1,750–2,500
> 1.9 TTiD     132 kW @ 4000 rpm     400 N·m (300 lb·ft) @ 2000–2500
>
> i absoliucias kw/Nm reiksmes neziurim. ziurim i rpm.
> kuom TTiD yra labiau aukstasukis uz TDI?
>
> On 04/02/2015 11:01 AM, Dainiushas wrote:
>> tai, kad normaliai parašė. Jei ne kokios nors kosTminės technologijos,
>> tai variklis valina arba prie žemų sūkių arba prie aukštų. Kad ten ir
>> ten - nelabai gaunasi.
>>
>> On 4/2/2015 10:52 AM, CodeC wrote:
>>> nieko as nebandysiu irodyt. tenorejau pasakyt, kad YZF kliedi eilini
>>> karta ir vartoja zodzius, kuriu reiksmes ir prasmes pats nesuvokia.
>>>
>>> On 04/02/2015 10:31 AM, Dainiushas wrote:
>>>> nelabai supratau minčių srauto
>>>>
>>>> arkliai gaminasi ne tik nuo rpm bet ir nuo Nm. tai jei jis prie tų
>>>> 5krpm
>>>> visiškai neturi torko, tai ir nėra prasmės jį sukt.
>>>>
>>>> konkrečiu atvejų, 88kW turim prie 3.5krpm, 110kw prie 4krpm. Bandysi
>>>> įrodyt, kad 88kW variklis prie 4krpm pagamins daugiau arklių nei prie
>>>> 3.5krpm?
>>>>
>>>> On 4/2/2015 10:26 AM, CodeC wrote:
>>>>> nu tai va. prie rpm arkliai gaminasi.
>>>>> tik siaip jau tas 'aukstasukis' motoras maksimalius kw turi prie
>>>>> zemesniu rpm nei 'eilinis' 1.9 tdi :)
>>>>>
>