nu tai tu jau gimes susimovei. dziugu kad susipratai pagaliau. On 04/02/2015 01:24 PM, YZF wrote: > Matai, kai supranti kad susimovei tai belieka kaip penktokui nuvemti > kazkokia nesamone. > > > On 2015.04.02 13:24, CodeC wrote: >> tuom kad pats ziuri i knyga i matai spyga. >> nesupranti kas ir kodel parasyta. >> o kai pradedi irodinet, kad praktika su teorija prasilenkia, tai isvis >> neverta net skaityt. eik zaist sekanti leveli ant savo segos. >> >> >> On 04/02/2015 01:17 PM, YZF wrote: >>> tuom, kad pirma pas ji max suk.momentas pasiekiamas veliau, antra - tu >>> ziurek ne i max arkliu pika o i rpm ributuva, nes apie tai buvo kalba. >>> >>> Kad tu neisikerti truputi i varikliu specifika, ir plius daznai kalbi is >>> teorijos o ne is praktikos puses, tai nuo to mano teiginiai >>> nesuprasteja. >>> >>> On 2015.04.02 13:07, CodeC wrote: >>>> tai ko giliniesi i turbu skaiciu? abieju max kw ir rpm matai. >>>> dar karta: kuom tiid labiau aukstasukis uz tdi? nesigilinant nesigauna >>>> atsakyt? >>>> >>>> On 04/02/2015 12:39 PM, Dainiushas wrote: >>>>> tyngiu gilintis, bet 99%, kad ant TTiD dvi turbos. Tai lygint tuos du >>>>> visiškai beprasmiška. >>>>> >>>>> >>>>> On 4/2/2015 11:36 AM, CodeC wrote: >>>>>> 2.0 TDI BlueMotion 100 kW @ 4,200 320 N·m @ 1,750–2,500 >>>>>> 1.9 TTiD 132 kW @ 4000 rpm 400 N·m (300 lb·ft) @ 2000–2500 >>>>>> >>>>>> i absoliucias kw/Nm reiksmes neziurim. ziurim i rpm. >>>>>> kuom TTiD yra labiau aukstasukis uz TDI? >>>>>> >>>>>> On 04/02/2015 11:01 AM, Dainiushas wrote: >>>>>>> tai, kad normaliai parašė. Jei ne kokios nors kosTminės >>>>>>> technologijos, >>>>>>> tai variklis valina arba prie žemų sūkių arba prie aukštų. Kad >>>>>>> ten ir >>>>>>> ten - nelabai gaunasi. >>>>>>> >>>>>>> On 4/2/2015 10:52 AM, CodeC wrote: >>>>>>>> nieko as nebandysiu irodyt. tenorejau pasakyt, kad YZF kliedi >>>>>>>> eilini >>>>>>>> karta ir vartoja zodzius, kuriu reiksmes ir prasmes pats nesuvokia. >>>>>>>> >>>>>>>> On 04/02/2015 10:31 AM, Dainiushas wrote: >>>>>>>>> nelabai supratau minčių srauto >>>>>>>>> >>>>>>>>> arkliai gaminasi ne tik nuo rpm bet ir nuo Nm. tai jei jis prie tų >>>>>>>>> 5krpm >>>>>>>>> visiškai neturi torko, tai ir nėra prasmės jį sukt. >>>>>>>>> >>>>>>>>> konkrečiu atvejų, 88kW turim prie 3.5krpm, 110kw prie 4krpm. >>>>>>>>> Bandysi >>>>>>>>> įrodyt, kad 88kW variklis prie 4krpm pagamins daugiau arklių nei >>>>>>>>> prie >>>>>>>>> 3.5krpm? >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 4/2/2015 10:26 AM, CodeC wrote: >>>>>>>>>> nu tai va. prie rpm arkliai gaminasi. >>>>>>>>>> tik siaip jau tas 'aukstasukis' motoras maksimalius kw turi prie >>>>>>>>>> zemesniu rpm nei 'eilinis' 1.9 tdi :) >>>>>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>