tai ko giliniesi i turbu skaiciu? abieju max kw ir rpm matai. dar karta: kuom tiid labiau aukstasukis uz tdi? nesigilinant nesigauna atsakyt? On 04/02/2015 12:39 PM, Dainiushas wrote: > tyngiu gilintis, bet 99%, kad ant TTiD dvi turbos. Tai lygint tuos du > visiškai beprasmiška. > > > On 4/2/2015 11:36 AM, CodeC wrote: >> 2.0 TDI BlueMotion 100 kW @ 4,200 320 N·m @ 1,750–2,500 >> 1.9 TTiD 132 kW @ 4000 rpm 400 N·m (300 lb·ft) @ 2000–2500 >> >> i absoliucias kw/Nm reiksmes neziurim. ziurim i rpm. >> kuom TTiD yra labiau aukstasukis uz TDI? >> >> On 04/02/2015 11:01 AM, Dainiushas wrote: >>> tai, kad normaliai parašė. Jei ne kokios nors kosTminės technologijos, >>> tai variklis valina arba prie žemų sūkių arba prie aukštų. Kad ten ir >>> ten - nelabai gaunasi. >>> >>> On 4/2/2015 10:52 AM, CodeC wrote: >>>> nieko as nebandysiu irodyt. tenorejau pasakyt, kad YZF kliedi eilini >>>> karta ir vartoja zodzius, kuriu reiksmes ir prasmes pats nesuvokia. >>>> >>>> On 04/02/2015 10:31 AM, Dainiushas wrote: >>>>> nelabai supratau minčių srauto >>>>> >>>>> arkliai gaminasi ne tik nuo rpm bet ir nuo Nm. tai jei jis prie tų >>>>> 5krpm >>>>> visiškai neturi torko, tai ir nėra prasmės jį sukt. >>>>> >>>>> konkrečiu atvejų, 88kW turim prie 3.5krpm, 110kw prie 4krpm. Bandysi >>>>> įrodyt, kad 88kW variklis prie 4krpm pagamins daugiau arklių nei prie >>>>> 3.5krpm? >>>>> >>>>> On 4/2/2015 10:26 AM, CodeC wrote: >>>>>> nu tai va. prie rpm arkliai gaminasi. >>>>>> tik siaip jau tas 'aukstasukis' motoras maksimalius kw turi prie >>>>>> zemesniu rpm nei 'eilinis' 1.9 tdi :) >>>>>> >> >