Tema: Re: Saab 1.9 TTID variklis
Autorius: CodeC
Data: 2015-04-02 13:07:22
tai ko giliniesi i turbu skaiciu? abieju max kw ir rpm matai.
dar karta: kuom tiid labiau aukstasukis uz tdi? nesigilinant nesigauna 
atsakyt?

On 04/02/2015 12:39 PM, Dainiushas wrote:
> tyngiu gilintis, bet 99%, kad ant TTiD dvi turbos. Tai lygint tuos du
> visiškai beprasmiška.
>
>
> On 4/2/2015 11:36 AM, CodeC wrote:
>> 2.0 TDI BlueMotion     100 kW @ 4,200     320 N·m @ 1,750–2,500
>> 1.9 TTiD     132 kW @ 4000 rpm     400 N·m (300 lb·ft) @ 2000–2500
>>
>> i absoliucias kw/Nm reiksmes neziurim. ziurim i rpm.
>> kuom TTiD yra labiau aukstasukis uz TDI?
>>
>> On 04/02/2015 11:01 AM, Dainiushas wrote:
>>> tai, kad normaliai parašė. Jei ne kokios nors kosTminės technologijos,
>>> tai variklis valina arba prie žemų sūkių arba prie aukštų. Kad ten ir
>>> ten - nelabai gaunasi.
>>>
>>> On 4/2/2015 10:52 AM, CodeC wrote:
>>>> nieko as nebandysiu irodyt. tenorejau pasakyt, kad YZF kliedi eilini
>>>> karta ir vartoja zodzius, kuriu reiksmes ir prasmes pats nesuvokia.
>>>>
>>>> On 04/02/2015 10:31 AM, Dainiushas wrote:
>>>>> nelabai supratau minčių srauto
>>>>>
>>>>> arkliai gaminasi ne tik nuo rpm bet ir nuo Nm. tai jei jis prie tų
>>>>> 5krpm
>>>>> visiškai neturi torko, tai ir nėra prasmės jį sukt.
>>>>>
>>>>> konkrečiu atvejų, 88kW turim prie 3.5krpm, 110kw prie 4krpm. Bandysi
>>>>> įrodyt, kad 88kW variklis prie 4krpm pagamins daugiau arklių nei prie
>>>>> 3.5krpm?
>>>>>
>>>>> On 4/2/2015 10:26 AM, CodeC wrote:
>>>>>> nu tai va. prie rpm arkliai gaminasi.
>>>>>> tik siaip jau tas 'aukstasukis' motoras maksimalius kw turi prie
>>>>>> zemesniu rpm nei 'eilinis' 1.9 tdi :)
>>>>>>
>>
>