Tema: Re: Saab 1.9 TTID variklis
Autorius: Tomas
Data: 2015-04-02 11:03:33
O kam laikyt?

Turiu palyginimą. Anksčiau važinėjau turbobenzu, dabar turbodyzeliu. AG 
ant popieriaus vienodos, turbodyzelio max sukimo momentas šiek tiek 
didesnis. Tik tiek, kad jei turbobenzo "darbinis" sūkių diapazonas 
prasidėjo nuo kokių 1700krpm ir baigėsi kažkur ties raudonu brūkšniu 
tachometre, tai turbodyzelyje prasideda nuo gal 1500rpm, o baigiasi ties 
3000rpm. Važiavimas skiriasi kaip diena ir naktis (ne dyzelio naudai).

On 2015.04.02 10:50, Dainiushas wrote:
> jei laikysi ant 4krpm, su mechanika rys dar daugiau
>
> On 4/2/2015 10:37 AM, Tomas wrote:
> > Su automatu daugiau ryja.
> >
> > On 2015.04.02 10:31, Dainiushas wrote:
> >> tam yra automatinės dėžės išrastos.
> >>
> >> On 4/2/2015 10:26 AM, Tomas wrote:
> >> > Mažiau pavarų junginėjimo.
> >> >
> >> > On 2015.04.02 10:21, Dainiushas wrote:
> >> >> visi sukasi. klausimas tik  kokia prasmė to sukimosi.
> >> >
> >>
> >
>