tai nieko nekeicia. absoliuciai. bet tau juk teorija nieko nereiskia, tai kam cia rasineji tuos kw skaiciukus ir kalbi apie kazka konkreciai? kai as pakisau po nosim konkrecius skaicius, tai tik pasimaivyt ir pravaziuotus ps levelius suskaiciuot. http://www.caradvice.com.au/thumb/770/382/wp-content/uploads/2008/03/saab9-3powertorquegraph.jpg http://s216.photobucket.com/user/vwphaetonfan/media/Tigtorq2.jpg.html tai kuris cia aukstasukis ir kodel? On 04/02/2015 01:34 PM, YZF wrote: > As jau turbut zinau kurioje vietoje tu i sita tema nepataikei. > > Mes kalbam apie viena varikli (110KW) o tu kalbi apie visai kita varikli > (130KW). > > Tai pradziai reiktu kalbeti apie ta pati > > On 2015.04.02 13:32, CodeC wrote: >> nu tai tu jau gimes susimovei. dziugu kad susipratai pagaliau. >> >> On 04/02/2015 01:24 PM, YZF wrote: >>> Matai, kai supranti kad susimovei tai belieka kaip penktokui nuvemti >>> kazkokia nesamone. >>> >>> >>> On 2015.04.02 13:24, CodeC wrote: >>>> tuom kad pats ziuri i knyga i matai spyga. >>>> nesupranti kas ir kodel parasyta. >>>> o kai pradedi irodinet, kad praktika su teorija prasilenkia, tai isvis >>>> neverta net skaityt. eik zaist sekanti leveli ant savo segos. >>>> >>>> >>>> On 04/02/2015 01:17 PM, YZF wrote: >>>>> tuom, kad pirma pas ji max suk.momentas pasiekiamas veliau, antra - tu >>>>> ziurek ne i max arkliu pika o i rpm ributuva, nes apie tai buvo kalba. >>>>> >>>>> Kad tu neisikerti truputi i varikliu specifika, ir plius daznai >>>>> kalbi is >>>>> teorijos o ne is praktikos puses, tai nuo to mano teiginiai >>>>> nesuprasteja. >>>>> >>>>> On 2015.04.02 13:07, CodeC wrote: >>>>>> tai ko giliniesi i turbu skaiciu? abieju max kw ir rpm matai. >>>>>> dar karta: kuom tiid labiau aukstasukis uz tdi? nesigilinant >>>>>> nesigauna >>>>>> atsakyt? >>>>>> >>>>>> On 04/02/2015 12:39 PM, Dainiushas wrote: >>>>>>> tyngiu gilintis, bet 99%, kad ant TTiD dvi turbos. Tai lygint >>>>>>> tuos du >>>>>>> visiškai beprasmiška. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> On 4/2/2015 11:36 AM, CodeC wrote: >>>>>>>> 2.0 TDI BlueMotion 100 kW @ 4,200 320 N·m @ 1,750–2,500 >>>>>>>> 1.9 TTiD 132 kW @ 4000 rpm 400 N·m (300 lb·ft) @ 2000–2500 >>>>>>>> >>>>>>>> i absoliucias kw/Nm reiksmes neziurim. ziurim i rpm. >>>>>>>> kuom TTiD yra labiau aukstasukis uz TDI? >>>>>>>> >>>>>>>> On 04/02/2015 11:01 AM, Dainiushas wrote: >>>>>>>>> tai, kad normaliai parašė. Jei ne kokios nors kosTminės >>>>>>>>> technologijos, >>>>>>>>> tai variklis valina arba prie žemų sūkių arba prie aukštų. Kad >>>>>>>>> ten ir >>>>>>>>> ten - nelabai gaunasi. >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 4/2/2015 10:52 AM, CodeC wrote: >>>>>>>>>> nieko as nebandysiu irodyt. tenorejau pasakyt, kad YZF kliedi >>>>>>>>>> eilini >>>>>>>>>> karta ir vartoja zodzius, kuriu reiksmes ir prasmes pats >>>>>>>>>> nesuvokia. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 04/02/2015 10:31 AM, Dainiushas wrote: >>>>>>>>>>> nelabai supratau minčių srauto >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> arkliai gaminasi ne tik nuo rpm bet ir nuo Nm. tai jei jis >>>>>>>>>>> prie tų >>>>>>>>>>> 5krpm >>>>>>>>>>> visiškai neturi torko, tai ir nėra prasmės jį sukt. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> konkrečiu atvejų, 88kW turim prie 3.5krpm, 110kw prie 4krpm. >>>>>>>>>>> Bandysi >>>>>>>>>>> įrodyt, kad 88kW variklis prie 4krpm pagamins daugiau arklių nei >>>>>>>>>>> prie >>>>>>>>>>> 3.5krpm? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> On 4/2/2015 10:26 AM, CodeC wrote: >>>>>>>>>>>> nu tai va. prie rpm arkliai gaminasi. >>>>>>>>>>>> tik siaip jau tas 'aukstasukis' motoras maksimalius kw turi >>>>>>>>>>>> prie >>>>>>>>>>>> zemesniu rpm nei 'eilinis' 1.9 tdi :) >>>>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>> >>