Tema: Re: Saab 1.9 TTID variklis
Autorius: YZF
Data: 2015-04-02 13:14:17
didzioji dauguma kitu varikliu, panasaus lygio, jau pradeda 'sesti' virs 
4000rpm, t.y. ilgai palaukus siaip ne taip pasieks kokius 4500-4700rpm, 
bet jau jauciasi kad sukimo momentas smarkiai krites

tuo tarpu sitas be jokio vargo iki 5000rpm eina.



On 2015.04.02 09:53, CodeC wrote:
> kuris cia dyzelis sio tukstantmecio nesisuka be vargo iki 5krpm?
>
> On 04/02/2015 09:46 AM, YZF wrote:
>> nu tai jis aukstasukis variklis, sukasi be vargo iki 5000rpm. Kas siaip
>> dyzeliui jau nemazai. Todel prie zemu bukas visiskai
>>
>> On 2015.04.02 09:11, pVytautas wrote:
>>> Matau visi pamirso isiurbimo kolektoriu jei 110Kw.
>>> Jei sugenda ir blaskosi swirl flapsai belenkaip tai labai nedziugina
>>> vaziavimas. Iskastravus nezinau matyt kw pradingta kazkiek.
>>> Remontuoti - naujas isiurbimo kolektorius 200-300eu.
>>> Mano cdti labai miega ant mazu sukiu ir taip nuo 2krpm prabunda (panasu
>>> kad ir pas daugeli sitas nesusipratimas) gal ttid ir kitaip bet persedus
>>> po VW TDI ar PD ar CR tai liudnoka startuot. Veliau kaip ir ok.
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> "booraz"  wrote in message news:mfgtve$5i1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Gal kas nors susidures su 1.9 TTID varikliu Saab 2010 metu. Galetumete
>>> papasakoti kokiu stebuklu laukti prie kokios ridos? Kaip eksploatacija?
>>> Jei uzlinks turbina, remontas kokia kaina? Iki kokios ridos laiko
>>> turbina?
>>>
>>> Kokios kuro sanaudos gaunasi praktikoje?
>>>
>>> --
>>> booraz
>>>
>>> ---
>>> Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės
>>> programinės įrangos.
>>> http://www.avast.com
>>>
>