didzioji dauguma kitu varikliu, panasaus lygio, jau pradeda 'sesti' virs 4000rpm, t.y. ilgai palaukus siaip ne taip pasieks kokius 4500-4700rpm, bet jau jauciasi kad sukimo momentas smarkiai krites tuo tarpu sitas be jokio vargo iki 5000rpm eina. On 2015.04.02 09:53, CodeC wrote: > kuris cia dyzelis sio tukstantmecio nesisuka be vargo iki 5krpm? > > On 04/02/2015 09:46 AM, YZF wrote: >> nu tai jis aukstasukis variklis, sukasi be vargo iki 5000rpm. Kas siaip >> dyzeliui jau nemazai. Todel prie zemu bukas visiskai >> >> On 2015.04.02 09:11, pVytautas wrote: >>> Matau visi pamirso isiurbimo kolektoriu jei 110Kw. >>> Jei sugenda ir blaskosi swirl flapsai belenkaip tai labai nedziugina >>> vaziavimas. Iskastravus nezinau matyt kw pradingta kazkiek. >>> Remontuoti - naujas isiurbimo kolektorius 200-300eu. >>> Mano cdti labai miega ant mazu sukiu ir taip nuo 2krpm prabunda (panasu >>> kad ir pas daugeli sitas nesusipratimas) gal ttid ir kitaip bet persedus >>> po VW TDI ar PD ar CR tai liudnoka startuot. Veliau kaip ir ok. >>> >>> >>> >>> >>> >>> "booraz" wrote in message news:mfgtve$5i1$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Gal kas nors susidures su 1.9 TTID varikliu Saab 2010 metu. Galetumete >>> papasakoti kokiu stebuklu laukti prie kokios ridos? Kaip eksploatacija? >>> Jei uzlinks turbina, remontas kokia kaina? Iki kokios ridos laiko >>> turbina? >>> >>> Kokios kuro sanaudos gaunasi praktikoje? >>> >>> -- >>> booraz >>> >>> --- >>> Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų Avast antivirusinės >>> programinės įrangos. >>> http://www.avast.com >>> >