As jau turbut zinau kurioje vietoje tu i sita tema nepataikei. Mes kalbam apie viena varikli (110KW) o tu kalbi apie visai kita varikli (130KW). Tai pradziai reiktu kalbeti apie ta pati On 2015.04.02 13:32, CodeC wrote: > nu tai tu jau gimes susimovei. dziugu kad susipratai pagaliau. > > On 04/02/2015 01:24 PM, YZF wrote: >> Matai, kai supranti kad susimovei tai belieka kaip penktokui nuvemti >> kazkokia nesamone. >> >> >> On 2015.04.02 13:24, CodeC wrote: >>> tuom kad pats ziuri i knyga i matai spyga. >>> nesupranti kas ir kodel parasyta. >>> o kai pradedi irodinet, kad praktika su teorija prasilenkia, tai isvis >>> neverta net skaityt. eik zaist sekanti leveli ant savo segos. >>> >>> >>> On 04/02/2015 01:17 PM, YZF wrote: >>>> tuom, kad pirma pas ji max suk.momentas pasiekiamas veliau, antra - tu >>>> ziurek ne i max arkliu pika o i rpm ributuva, nes apie tai buvo kalba. >>>> >>>> Kad tu neisikerti truputi i varikliu specifika, ir plius daznai >>>> kalbi is >>>> teorijos o ne is praktikos puses, tai nuo to mano teiginiai >>>> nesuprasteja. >>>> >>>> On 2015.04.02 13:07, CodeC wrote: >>>>> tai ko giliniesi i turbu skaiciu? abieju max kw ir rpm matai. >>>>> dar karta: kuom tiid labiau aukstasukis uz tdi? nesigilinant nesigauna >>>>> atsakyt? >>>>> >>>>> On 04/02/2015 12:39 PM, Dainiushas wrote: >>>>>> tyngiu gilintis, bet 99%, kad ant TTiD dvi turbos. Tai lygint tuos du >>>>>> visiškai beprasmiška. >>>>>> >>>>>> >>>>>> On 4/2/2015 11:36 AM, CodeC wrote: >>>>>>> 2.0 TDI BlueMotion 100 kW @ 4,200 320 N·m @ 1,750–2,500 >>>>>>> 1.9 TTiD 132 kW @ 4000 rpm 400 N·m (300 lb·ft) @ 2000–2500 >>>>>>> >>>>>>> i absoliucias kw/Nm reiksmes neziurim. ziurim i rpm. >>>>>>> kuom TTiD yra labiau aukstasukis uz TDI? >>>>>>> >>>>>>> On 04/02/2015 11:01 AM, Dainiushas wrote: >>>>>>>> tai, kad normaliai parašė. Jei ne kokios nors kosTminės >>>>>>>> technologijos, >>>>>>>> tai variklis valina arba prie žemų sūkių arba prie aukštų. Kad >>>>>>>> ten ir >>>>>>>> ten - nelabai gaunasi. >>>>>>>> >>>>>>>> On 4/2/2015 10:52 AM, CodeC wrote: >>>>>>>>> nieko as nebandysiu irodyt. tenorejau pasakyt, kad YZF kliedi >>>>>>>>> eilini >>>>>>>>> karta ir vartoja zodzius, kuriu reiksmes ir prasmes pats >>>>>>>>> nesuvokia. >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 04/02/2015 10:31 AM, Dainiushas wrote: >>>>>>>>>> nelabai supratau minčių srauto >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> arkliai gaminasi ne tik nuo rpm bet ir nuo Nm. tai jei jis >>>>>>>>>> prie tų >>>>>>>>>> 5krpm >>>>>>>>>> visiškai neturi torko, tai ir nėra prasmės jį sukt. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> konkrečiu atvejų, 88kW turim prie 3.5krpm, 110kw prie 4krpm. >>>>>>>>>> Bandysi >>>>>>>>>> įrodyt, kad 88kW variklis prie 4krpm pagamins daugiau arklių nei >>>>>>>>>> prie >>>>>>>>>> 3.5krpm? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 4/2/2015 10:26 AM, CodeC wrote: >>>>>>>>>>> nu tai va. prie rpm arkliai gaminasi. >>>>>>>>>>> tik siaip jau tas 'aukstasukis' motoras maksimalius kw turi prie >>>>>>>>>>> zemesniu rpm nei 'eilinis' 1.9 tdi :) >>>>>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>> >