cai tik tau neaisku, kur butu ta kreive, jei pasiektu/pasiekia :) pas tdi prie 5krpm daugiau kw nei pas tavo ta saab prie 4.5krpm :) botanikas esi visiskas, o gincyjiesi :) On 04/02/2015 02:07 PM, YZF wrote: > Ir prasau, jokiu rankomis piestu kreiviu, nes tas pirmas tavo linkas net > neraso max rpm o is kreives galima suprasti kad 5K jis nepasiekia. Kas > yra netiesa. > > On 2015.04.02 14:06, YZF wrote: >> Kad butu aisku as rasiau apie Z19DTH >> >> Tai dabar imesk palyginimui kitu, ~10 skirtingu dyzeliu, is to pacio >> laikotarpio, su VIENA turbina, ir galesim palyginti kaip jie visi sukasi >> virs 4000rpm ir kaip jie lengvai pasiekia 5000rpm. >> >> Tavo pirmai imestas TTiD, baigia suktis ties 4750rpm. Jau tau atsakymas >> i klausima 'kurie nesisuka'. >> >> >> As nesakau kad nera daugiau tokiu 'aukstasukiu' dyzeliu, sita suvoki? >> Nes BMW gamina jau seniai tokius. Ir kiti gamintojai irgi. >> >> Bet kad yra vieni kurie labiau traukia prie zemu/vidutiniu (iki 2009m >> tokiu buvo turbut dauguma) o kiti optimizuoti prie vidutiniu/aukstesniu >> apsuku tai faktas. >> >> >> On 2015.04.02 13:50, CodeC wrote: >>> tai imeciau kreive *to*, apie kuri tu sneki :) ar vistiek netinka? >>> >>> On 04/02/2015 01:47 PM, YZF wrote: >>>> Kaip tai nieko nekeicia? >>>> >>>> As sakiau kad tas variklis apie kuri mes kalbam (kur ir Opelyje >>>> idetas), >>>> yra 1.9 su 110KW ir jis lyginus su panasiais yra 'aukstasukis' >>>> >>>> O tas kur tu paemei, su dviem turbinom, 1.9 ir 132KW, pagal >>>> 'skaiciukus' >>>> nepanasu kad butu aukstasukis ir as su tokiu varikliu neesu vaziaves ir >>>> nieko apie ji nezinau is praktikos >>>> >>>> On 2015.04.02 13:42, CodeC wrote: >>>>> tai nieko nekeicia. absoliuciai. bet tau juk teorija nieko nereiskia, >>>>> tai kam cia rasineji tuos kw skaiciukus ir kalbi apie kazka >>>>> konkreciai? >>>>> kai as pakisau po nosim konkrecius skaicius, tai tik pasimaivyt ir >>>>> pravaziuotus ps levelius suskaiciuot. >>>>> >>>>> http://www.caradvice.com.au/thumb/770/382/wp-content/uploads/2008/03/saab9-3powertorquegraph.jpg >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> http://s216.photobucket.com/user/vwphaetonfan/media/Tigtorq2.jpg.html >>>>> >>>>> tai kuris cia aukstasukis ir kodel? >>>>> >>>>> >>>>> On 04/02/2015 01:34 PM, YZF wrote: >>>>>> As jau turbut zinau kurioje vietoje tu i sita tema nepataikei. >>>>>> >>>>>> Mes kalbam apie viena varikli (110KW) o tu kalbi apie visai kita >>>>>> varikli >>>>>> (130KW). >>>>>> >>>>>> Tai pradziai reiktu kalbeti apie ta pati >>>>>> >>>>>> On 2015.04.02 13:32, CodeC wrote: >>>>>>> nu tai tu jau gimes susimovei. dziugu kad susipratai pagaliau. >>>>>>> >>>>>>> On 04/02/2015 01:24 PM, YZF wrote: >>>>>>>> Matai, kai supranti kad susimovei tai belieka kaip penktokui >>>>>>>> nuvemti >>>>>>>> kazkokia nesamone. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> On 2015.04.02 13:24, CodeC wrote: >>>>>>>>> tuom kad pats ziuri i knyga i matai spyga. >>>>>>>>> nesupranti kas ir kodel parasyta. >>>>>>>>> o kai pradedi irodinet, kad praktika su teorija prasilenkia, tai >>>>>>>>> isvis >>>>>>>>> neverta net skaityt. eik zaist sekanti leveli ant savo segos. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 04/02/2015 01:17 PM, YZF wrote: >>>>>>>>>> tuom, kad pirma pas ji max suk.momentas pasiekiamas veliau, antra >>>>>>>>>> - tu >>>>>>>>>> ziurek ne i max arkliu pika o i rpm ributuva, nes apie tai buvo >>>>>>>>>> kalba. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Kad tu neisikerti truputi i varikliu specifika, ir plius daznai >>>>>>>>>> kalbi is >>>>>>>>>> teorijos o ne is praktikos puses, tai nuo to mano teiginiai >>>>>>>>>> nesuprasteja. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 2015.04.02 13:07, CodeC wrote: >>>>>>>>>>> tai ko giliniesi i turbu skaiciu? abieju max kw ir rpm matai. >>>>>>>>>>> dar karta: kuom tiid labiau aukstasukis uz tdi? nesigilinant >>>>>>>>>>> nesigauna >>>>>>>>>>> atsakyt? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> On 04/02/2015 12:39 PM, Dainiushas wrote: >>>>>>>>>>>> tyngiu gilintis, bet 99%, kad ant TTiD dvi turbos. Tai lygint >>>>>>>>>>>> tuos du >>>>>>>>>>>> visiškai beprasmiška. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> On 4/2/2015 11:36 AM, CodeC wrote: >>>>>>>>>>>>> 2.0 TDI BlueMotion 100 kW @ 4,200 320 N·m @ >>>>>>>>>>>>> 1,750–2,500 >>>>>>>>>>>>> 1.9 TTiD 132 kW @ 4000 rpm 400 N·m (300 lb·ft) @ >>>>>>>>>>>>> 2000–2500 >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> i absoliucias kw/Nm reiksmes neziurim. ziurim i rpm. >>>>>>>>>>>>> kuom TTiD yra labiau aukstasukis uz TDI? >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> On 04/02/2015 11:01 AM, Dainiushas wrote: >>>>>>>>>>>>>> tai, kad normaliai parašė. Jei ne kokios nors kosTminės >>>>>>>>>>>>>> technologijos, >>>>>>>>>>>>>> tai variklis valina arba prie žemų sūkių arba prie aukštų. >>>>>>>>>>>>>> Kad >>>>>>>>>>>>>> ten ir >>>>>>>>>>>>>> ten - nelabai gaunasi. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> On 4/2/2015 10:52 AM, CodeC wrote: >>>>>>>>>>>>>>> nieko as nebandysiu irodyt. tenorejau pasakyt, kad YZF >>>>>>>>>>>>>>> kliedi >>>>>>>>>>>>>>> eilini >>>>>>>>>>>>>>> karta ir vartoja zodzius, kuriu reiksmes ir prasmes pats >>>>>>>>>>>>>>> nesuvokia. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> On 04/02/2015 10:31 AM, Dainiushas wrote: >>>>>>>>>>>>>>>> nelabai supratau minčių srauto >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> arkliai gaminasi ne tik nuo rpm bet ir nuo Nm. tai jei jis >>>>>>>>>>>>>>>> prie tų >>>>>>>>>>>>>>>> 5krpm >>>>>>>>>>>>>>>> visiškai neturi torko, tai ir nėra prasmės jį sukt. >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> konkrečiu atvejų, 88kW turim prie 3.5krpm, 110kw prie >>>>>>>>>>>>>>>> 4krpm. >>>>>>>>>>>>>>>> Bandysi >>>>>>>>>>>>>>>> įrodyt, kad 88kW variklis prie 4krpm pagamins daugiau >>>>>>>>>>>>>>>> arklių >>>>>>>>>>>>>>>> nei >>>>>>>>>>>>>>>> prie >>>>>>>>>>>>>>>> 3.5krpm? >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> On 4/2/2015 10:26 AM, CodeC wrote: >>>>>>>>>>>>>>>>> nu tai va. prie rpm arkliai gaminasi. >>>>>>>>>>>>>>>>> tik siaip jau tas 'aukstasukis' motoras maksimalius kw >>>>>>>>>>>>>>>>> turi >>>>>>>>>>>>>>>>> prie >>>>>>>>>>>>>>>>> zemesniu rpm nei 'eilinis' 1.9 tdi :) >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>