Tema: Re: Saab 1.9 TTID variklis
Autorius: CodeC
Data: 2015-04-02 14:10:37
cai tik tau neaisku, kur butu ta kreive, jei pasiektu/pasiekia :) pas 
tdi prie 5krpm daugiau kw nei pas tavo ta saab prie 4.5krpm :) botanikas 
esi visiskas, o gincyjiesi :)

On 04/02/2015 02:07 PM, YZF wrote:
> Ir prasau, jokiu rankomis piestu kreiviu, nes tas pirmas tavo linkas net
> neraso max rpm o is kreives galima suprasti kad 5K jis nepasiekia. Kas
> yra netiesa.
>
> On 2015.04.02 14:06, YZF wrote:
>> Kad butu aisku as rasiau apie Z19DTH
>>
>> Tai dabar imesk palyginimui kitu, ~10 skirtingu dyzeliu, is to pacio
>> laikotarpio, su VIENA turbina, ir galesim palyginti kaip jie visi sukasi
>> virs 4000rpm ir kaip jie lengvai pasiekia 5000rpm.
>>
>> Tavo pirmai imestas TTiD, baigia suktis ties 4750rpm. Jau tau atsakymas
>> i klausima 'kurie nesisuka'.
>>
>>
>> As nesakau kad nera daugiau tokiu 'aukstasukiu' dyzeliu, sita suvoki?
>> Nes BMW gamina jau seniai tokius. Ir kiti gamintojai irgi.
>>
>> Bet kad yra vieni kurie labiau traukia prie zemu/vidutiniu (iki 2009m
>> tokiu buvo turbut dauguma) o kiti optimizuoti prie vidutiniu/aukstesniu
>> apsuku tai faktas.
>>
>>
>> On 2015.04.02 13:50, CodeC wrote:
>>> tai imeciau kreive *to*, apie kuri tu sneki :) ar vistiek netinka?
>>>
>>> On 04/02/2015 01:47 PM, YZF wrote:
>>>> Kaip tai nieko nekeicia?
>>>>
>>>> As sakiau kad tas variklis apie kuri mes kalbam (kur ir Opelyje
>>>> idetas),
>>>> yra 1.9 su 110KW ir jis lyginus su panasiais yra 'aukstasukis'
>>>>
>>>> O tas kur tu paemei, su dviem turbinom, 1.9 ir 132KW, pagal
>>>> 'skaiciukus'
>>>> nepanasu kad butu aukstasukis ir as su tokiu varikliu neesu vaziaves ir
>>>> nieko apie ji nezinau is praktikos
>>>>
>>>> On 2015.04.02 13:42, CodeC wrote:
>>>>> tai nieko nekeicia. absoliuciai. bet tau juk teorija nieko nereiskia,
>>>>> tai kam cia rasineji tuos kw skaiciukus ir kalbi apie kazka
>>>>> konkreciai?
>>>>> kai as pakisau po nosim konkrecius skaicius, tai tik pasimaivyt ir
>>>>> pravaziuotus ps levelius suskaiciuot.
>>>>>
>>>>> http://www.caradvice.com.au/thumb/770/382/wp-content/uploads/2008/03/saab9-3powertorquegraph.jpg
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> http://s216.photobucket.com/user/vwphaetonfan/media/Tigtorq2.jpg.html
>>>>>
>>>>> tai kuris cia aukstasukis ir kodel?
>>>>>
>>>>>
>>>>> On 04/02/2015 01:34 PM, YZF wrote:
>>>>>> As jau turbut zinau kurioje vietoje tu i sita tema nepataikei.
>>>>>>
>>>>>> Mes kalbam apie viena varikli (110KW) o tu kalbi apie visai kita
>>>>>> varikli
>>>>>> (130KW).
>>>>>>
>>>>>> Tai pradziai reiktu kalbeti apie ta pati
>>>>>>
>>>>>> On 2015.04.02 13:32, CodeC wrote:
>>>>>>> nu tai tu jau gimes susimovei. dziugu kad susipratai pagaliau.
>>>>>>>
>>>>>>> On 04/02/2015 01:24 PM, YZF wrote:
>>>>>>>> Matai, kai supranti kad susimovei tai belieka kaip penktokui
>>>>>>>> nuvemti
>>>>>>>> kazkokia nesamone.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 2015.04.02 13:24, CodeC wrote:
>>>>>>>>> tuom kad pats ziuri i knyga i matai spyga.
>>>>>>>>> nesupranti kas ir kodel parasyta.
>>>>>>>>> o kai pradedi irodinet, kad praktika su teorija prasilenkia, tai
>>>>>>>>> isvis
>>>>>>>>> neverta net skaityt. eik zaist sekanti leveli ant savo segos.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On 04/02/2015 01:17 PM, YZF wrote:
>>>>>>>>>> tuom, kad pirma pas ji max suk.momentas pasiekiamas veliau, antra
>>>>>>>>>> - tu
>>>>>>>>>> ziurek ne i max arkliu pika o i rpm ributuva, nes apie tai buvo
>>>>>>>>>> kalba.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Kad tu neisikerti truputi i varikliu specifika, ir plius daznai
>>>>>>>>>> kalbi is
>>>>>>>>>> teorijos o ne is praktikos puses, tai nuo to mano teiginiai
>>>>>>>>>> nesuprasteja.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> On 2015.04.02 13:07, CodeC wrote:
>>>>>>>>>>> tai ko giliniesi i turbu skaiciu? abieju max kw ir rpm matai.
>>>>>>>>>>> dar karta: kuom tiid labiau aukstasukis uz tdi? nesigilinant
>>>>>>>>>>> nesigauna
>>>>>>>>>>> atsakyt?
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> On 04/02/2015 12:39 PM, Dainiushas wrote:
>>>>>>>>>>>> tyngiu gilintis, bet 99%, kad ant TTiD dvi turbos. Tai lygint
>>>>>>>>>>>> tuos du
>>>>>>>>>>>> visiškai beprasmiška.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> On 4/2/2015 11:36 AM, CodeC wrote:
>>>>>>>>>>>>> 2.0 TDI BlueMotion     100 kW @ 4,200     320 N·m @
>>>>>>>>>>>>> 1,750–2,500
>>>>>>>>>>>>> 1.9 TTiD     132 kW @ 4000 rpm     400 N·m (300 lb·ft) @
>>>>>>>>>>>>> 2000–2500
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> i absoliucias kw/Nm reiksmes neziurim. ziurim i rpm.
>>>>>>>>>>>>> kuom TTiD yra labiau aukstasukis uz TDI?
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> On 04/02/2015 11:01 AM, Dainiushas wrote:
>>>>>>>>>>>>>> tai, kad normaliai parašė. Jei ne kokios nors kosTminės
>>>>>>>>>>>>>> technologijos,
>>>>>>>>>>>>>> tai variklis valina arba prie žemų sūkių arba prie aukštų.
>>>>>>>>>>>>>> Kad
>>>>>>>>>>>>>> ten ir
>>>>>>>>>>>>>> ten - nelabai gaunasi.
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> On 4/2/2015 10:52 AM, CodeC wrote:
>>>>>>>>>>>>>>> nieko as nebandysiu irodyt. tenorejau pasakyt, kad YZF
>>>>>>>>>>>>>>> kliedi
>>>>>>>>>>>>>>> eilini
>>>>>>>>>>>>>>> karta ir vartoja zodzius, kuriu reiksmes ir prasmes pats
>>>>>>>>>>>>>>> nesuvokia.
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> On 04/02/2015 10:31 AM, Dainiushas wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>> nelabai supratau minčių srauto
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> arkliai gaminasi ne tik nuo rpm bet ir nuo Nm. tai jei jis
>>>>>>>>>>>>>>>> prie tų
>>>>>>>>>>>>>>>> 5krpm
>>>>>>>>>>>>>>>> visiškai neturi torko, tai ir nėra prasmės jį sukt.
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> konkrečiu atvejų, 88kW turim prie 3.5krpm, 110kw prie
>>>>>>>>>>>>>>>> 4krpm.
>>>>>>>>>>>>>>>> Bandysi
>>>>>>>>>>>>>>>> įrodyt, kad 88kW variklis prie 4krpm pagamins daugiau
>>>>>>>>>>>>>>>> arklių
>>>>>>>>>>>>>>>> nei
>>>>>>>>>>>>>>>> prie
>>>>>>>>>>>>>>>> 3.5krpm?
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> On 4/2/2015 10:26 AM, CodeC wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>>> nu tai va. prie rpm arkliai gaminasi.
>>>>>>>>>>>>>>>>> tik siaip jau tas 'aukstasukis' motoras maksimalius kw
>>>>>>>>>>>>>>>>> turi
>>>>>>>>>>>>>>>>> prie
>>>>>>>>>>>>>>>>> zemesniu rpm nei 'eilinis' 1.9 tdi :)
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>