2.0 TDI BlueMotion 100 kW @ 4,200 320 N·m @ 1,750–2,500 1.9 TTiD 132 kW @ 4000 rpm 400 N·m (300 lb·ft) @ 2000–2500 i absoliucias kw/Nm reiksmes neziurim. ziurim i rpm. kuom TTiD yra labiau aukstasukis uz TDI? On 04/02/2015 11:01 AM, Dainiushas wrote: > tai, kad normaliai parašė. Jei ne kokios nors kosTminės technologijos, > tai variklis valina arba prie žemų sūkių arba prie aukštų. Kad ten ir > ten - nelabai gaunasi. > > On 4/2/2015 10:52 AM, CodeC wrote: >> nieko as nebandysiu irodyt. tenorejau pasakyt, kad YZF kliedi eilini >> karta ir vartoja zodzius, kuriu reiksmes ir prasmes pats nesuvokia. >> >> On 04/02/2015 10:31 AM, Dainiushas wrote: >>> nelabai supratau minčių srauto >>> >>> arkliai gaminasi ne tik nuo rpm bet ir nuo Nm. tai jei jis prie tų 5krpm >>> visiškai neturi torko, tai ir nėra prasmės jį sukt. >>> >>> konkrečiu atvejų, 88kW turim prie 3.5krpm, 110kw prie 4krpm. Bandysi >>> įrodyt, kad 88kW variklis prie 4krpm pagamins daugiau arklių nei prie >>> 3.5krpm? >>> >>> On 4/2/2015 10:26 AM, CodeC wrote: >>>> nu tai va. prie rpm arkliai gaminasi. >>>> tik siaip jau tas 'aukstasukis' motoras maksimalius kw turi prie >>>> zemesniu rpm nei 'eilinis' 1.9 tdi :) >>>>