beje, vienam 88kw irgi ten buvo su valinimu klausimų, tai buvo rastas suodžiais paspringęs kolektoriaus slėgio daviklis. Jo po EGR'o kažkodėl. Jaučiu tokių labai daug važinėja :). On 4/2/2015 1:14 PM, YZF wrote: > didzioji dauguma kitu varikliu, panasaus lygio, jau pradeda 'sesti' virs > 4000rpm, t.y. ilgai palaukus siaip ne taip pasieks kokius 4500-4700rpm, > bet jau jauciasi kad sukimo momentas smarkiai krites > > tuo tarpu sitas be jokio vargo iki 5000rpm eina. > > > > On 2015.04.02 09:53, CodeC wrote: >> kuris cia dyzelis sio tukstantmecio nesisuka be vargo iki 5krpm? >> >> On 04/02/2015 09:46 AM, YZF wrote: >>> nu tai jis aukstasukis variklis, sukasi be vargo iki 5000rpm. Kas siaip >>> dyzeliui jau nemazai. Todel prie zemu bukas visiskai >>> >>> On 2015.04.02 09:11, pVytautas wrote: >>>> Matau visi pamirso isiurbimo kolektoriu jei 110Kw. >>>> Jei sugenda ir blaskosi swirl flapsai belenkaip tai labai nedziugina >>>> vaziavimas. Iskastravus nezinau matyt kw pradingta kazkiek. >>>> Remontuoti - naujas isiurbimo kolektorius 200-300eu. >>>> Mano cdti labai miega ant mazu sukiu ir taip nuo 2krpm prabunda (panasu >>>> kad ir pas daugeli sitas nesusipratimas) gal ttid ir kitaip bet >>>> persedus >>>> po VW TDI ar PD ar CR tai liudnoka startuot. Veliau kaip ir ok. >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> "booraz" wrote in message news:mfgtve$5i1$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Gal kas nors susidures su 1.9 TTID varikliu Saab 2010 metu. Galetumete >>>> papasakoti kokiu stebuklu laukti prie kokios ridos? Kaip eksploatacija? >>>> Jei uzlinks turbina, remontas kokia kaina? Iki kokios ridos laiko >>>> turbina? >>>> >>>> Kokios kuro sanaudos gaunasi praktikoje? >>>> >>>> -- >>>> booraz >>>> >>>> --- >>>> Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų Avast antivirusinės >>>> programinės įrangos. >>>> http://www.avast.com >>>> >>