Tema: Re: Saab 1.9 TTID variklis
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-04-02 13:27:23
beje, vienam 88kw irgi ten buvo su valinimu klausimų, tai buvo rastas 
suodžiais paspringęs kolektoriaus slėgio daviklis. Jo po EGR'o kažkodėl. 
Jaučiu tokių labai daug važinėja :).

On 4/2/2015 1:14 PM, YZF wrote:
> didzioji dauguma kitu varikliu, panasaus lygio, jau pradeda 'sesti' virs
> 4000rpm, t.y. ilgai palaukus siaip ne taip pasieks kokius 4500-4700rpm,
> bet jau jauciasi kad sukimo momentas smarkiai krites
>
> tuo tarpu sitas be jokio vargo iki 5000rpm eina.
>
>
>
> On 2015.04.02 09:53, CodeC wrote:
>> kuris cia dyzelis sio tukstantmecio nesisuka be vargo iki 5krpm?
>>
>> On 04/02/2015 09:46 AM, YZF wrote:
>>> nu tai jis aukstasukis variklis, sukasi be vargo iki 5000rpm. Kas siaip
>>> dyzeliui jau nemazai. Todel prie zemu bukas visiskai
>>>
>>> On 2015.04.02 09:11, pVytautas wrote:
>>>> Matau visi pamirso isiurbimo kolektoriu jei 110Kw.
>>>> Jei sugenda ir blaskosi swirl flapsai belenkaip tai labai nedziugina
>>>> vaziavimas. Iskastravus nezinau matyt kw pradingta kazkiek.
>>>> Remontuoti - naujas isiurbimo kolektorius 200-300eu.
>>>> Mano cdti labai miega ant mazu sukiu ir taip nuo 2krpm prabunda (panasu
>>>> kad ir pas daugeli sitas nesusipratimas) gal ttid ir kitaip bet
>>>> persedus
>>>> po VW TDI ar PD ar CR tai liudnoka startuot. Veliau kaip ir ok.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "booraz"  wrote in message news:mfgtve$5i1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> Gal kas nors susidures su 1.9 TTID varikliu Saab 2010 metu. Galetumete
>>>> papasakoti kokiu stebuklu laukti prie kokios ridos? Kaip eksploatacija?
>>>> Jei uzlinks turbina, remontas kokia kaina? Iki kokios ridos laiko
>>>> turbina?
>>>>
>>>> Kokios kuro sanaudos gaunasi praktikoje?
>>>>
>>>> --
>>>> booraz
>>>>
>>>> ---
>>>> Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės
>>>> programinės įrangos.
>>>> http://www.avast.com
>>>>
>>