Tema: Re: Saab 1.9 TTID variklis
Autorius: CodeC
Data: 2015-04-02 09:53:23
kuris cia dyzelis sio tukstantmecio nesisuka be vargo iki 5krpm?

On 04/02/2015 09:46 AM, YZF wrote:
> nu tai jis aukstasukis variklis, sukasi be vargo iki 5000rpm. Kas siaip
> dyzeliui jau nemazai. Todel prie zemu bukas visiskai
>
> On 2015.04.02 09:11, pVytautas wrote:
>> Matau visi pamirso isiurbimo kolektoriu jei 110Kw.
>> Jei sugenda ir blaskosi swirl flapsai belenkaip tai labai nedziugina
>> vaziavimas. Iskastravus nezinau matyt kw pradingta kazkiek.
>> Remontuoti - naujas isiurbimo kolektorius 200-300eu.
>> Mano cdti labai miega ant mazu sukiu ir taip nuo 2krpm prabunda (panasu
>> kad ir pas daugeli sitas nesusipratimas) gal ttid ir kitaip bet persedus
>> po VW TDI ar PD ar CR tai liudnoka startuot. Veliau kaip ir ok.
>>
>>
>>
>>
>>
>> "booraz"  wrote in message news:mfgtve$5i1$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Gal kas nors susidures su 1.9 TTID varikliu Saab 2010 metu. Galetumete
>> papasakoti kokiu stebuklu laukti prie kokios ridos? Kaip eksploatacija?
>> Jei uzlinks turbina, remontas kokia kaina? Iki kokios ridos laiko
>> turbina?
>>
>> Kokios kuro sanaudos gaunasi praktikoje?
>>
>> --
>> booraz
>>
>> ---
>> Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės
>> programinės įrangos.
>> http://www.avast.com
>>