kuris cia dyzelis sio tukstantmecio nesisuka be vargo iki 5krpm? On 04/02/2015 09:46 AM, YZF wrote: > nu tai jis aukstasukis variklis, sukasi be vargo iki 5000rpm. Kas siaip > dyzeliui jau nemazai. Todel prie zemu bukas visiskai > > On 2015.04.02 09:11, pVytautas wrote: >> Matau visi pamirso isiurbimo kolektoriu jei 110Kw. >> Jei sugenda ir blaskosi swirl flapsai belenkaip tai labai nedziugina >> vaziavimas. Iskastravus nezinau matyt kw pradingta kazkiek. >> Remontuoti - naujas isiurbimo kolektorius 200-300eu. >> Mano cdti labai miega ant mazu sukiu ir taip nuo 2krpm prabunda (panasu >> kad ir pas daugeli sitas nesusipratimas) gal ttid ir kitaip bet persedus >> po VW TDI ar PD ar CR tai liudnoka startuot. Veliau kaip ir ok. >> >> >> >> >> >> "booraz" wrote in message news:mfgtve$5i1$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Gal kas nors susidures su 1.9 TTID varikliu Saab 2010 metu. Galetumete >> papasakoti kokiu stebuklu laukti prie kokios ridos? Kaip eksploatacija? >> Jei uzlinks turbina, remontas kokia kaina? Iki kokios ridos laiko >> turbina? >> >> Kokios kuro sanaudos gaunasi praktikoje? >> >> -- >> booraz >> >> --- >> Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų Avast antivirusinės >> programinės įrangos. >> http://www.avast.com >>