tuom, kad pirma pas ji max suk.momentas pasiekiamas veliau, antra - tu ziurek ne i max arkliu pika o i rpm ributuva, nes apie tai buvo kalba. Kad tu neisikerti truputi i varikliu specifika, ir plius daznai kalbi is teorijos o ne is praktikos puses, tai nuo to mano teiginiai nesuprasteja. On 2015.04.02 13:07, CodeC wrote: > tai ko giliniesi i turbu skaiciu? abieju max kw ir rpm matai. > dar karta: kuom tiid labiau aukstasukis uz tdi? nesigilinant nesigauna > atsakyt? > > On 04/02/2015 12:39 PM, Dainiushas wrote: >> tyngiu gilintis, bet 99%, kad ant TTiD dvi turbos. Tai lygint tuos du >> visiškai beprasmiška. >> >> >> On 4/2/2015 11:36 AM, CodeC wrote: >>> 2.0 TDI BlueMotion 100 kW @ 4,200 320 N·m @ 1,750–2,500 >>> 1.9 TTiD 132 kW @ 4000 rpm 400 N·m (300 lb·ft) @ 2000–2500 >>> >>> i absoliucias kw/Nm reiksmes neziurim. ziurim i rpm. >>> kuom TTiD yra labiau aukstasukis uz TDI? >>> >>> On 04/02/2015 11:01 AM, Dainiushas wrote: >>>> tai, kad normaliai parašė. Jei ne kokios nors kosTminės technologijos, >>>> tai variklis valina arba prie žemų sūkių arba prie aukštų. Kad ten ir >>>> ten - nelabai gaunasi. >>>> >>>> On 4/2/2015 10:52 AM, CodeC wrote: >>>>> nieko as nebandysiu irodyt. tenorejau pasakyt, kad YZF kliedi eilini >>>>> karta ir vartoja zodzius, kuriu reiksmes ir prasmes pats nesuvokia. >>>>> >>>>> On 04/02/2015 10:31 AM, Dainiushas wrote: >>>>>> nelabai supratau minčių srauto >>>>>> >>>>>> arkliai gaminasi ne tik nuo rpm bet ir nuo Nm. tai jei jis prie tų >>>>>> 5krpm >>>>>> visiškai neturi torko, tai ir nėra prasmės jį sukt. >>>>>> >>>>>> konkrečiu atvejų, 88kW turim prie 3.5krpm, 110kw prie 4krpm. Bandysi >>>>>> įrodyt, kad 88kW variklis prie 4krpm pagamins daugiau arklių nei prie >>>>>> 3.5krpm? >>>>>> >>>>>> On 4/2/2015 10:26 AM, CodeC wrote: >>>>>>> nu tai va. prie rpm arkliai gaminasi. >>>>>>> tik siaip jau tas 'aukstasukis' motoras maksimalius kw turi prie >>>>>>> zemesniu rpm nei 'eilinis' 1.9 tdi :) >>>>>>> >>> >> >