Tema: Re: Saab 1.9 TTID variklis
Autorius: YZF
Data: 2015-04-02 13:18:11
tuom, kad pirma pas ji max suk.momentas pasiekiamas veliau, antra - tu 
ziurek ne i max arkliu pika o i rpm ributuva, nes apie tai buvo kalba.

Kad tu neisikerti truputi i varikliu specifika, ir plius daznai kalbi is 
teorijos o ne is praktikos puses, tai nuo to mano teiginiai nesuprasteja.

On 2015.04.02 13:07, CodeC wrote:
> tai ko giliniesi i turbu skaiciu? abieju max kw ir rpm matai.
> dar karta: kuom tiid labiau aukstasukis uz tdi? nesigilinant nesigauna
> atsakyt?
>
> On 04/02/2015 12:39 PM, Dainiushas wrote:
>> tyngiu gilintis, bet 99%, kad ant TTiD dvi turbos. Tai lygint tuos du
>> visiškai beprasmiška.
>>
>>
>> On 4/2/2015 11:36 AM, CodeC wrote:
>>> 2.0 TDI BlueMotion     100 kW @ 4,200     320 N·m @ 1,750–2,500
>>> 1.9 TTiD     132 kW @ 4000 rpm     400 N·m (300 lb·ft) @ 2000–2500
>>>
>>> i absoliucias kw/Nm reiksmes neziurim. ziurim i rpm.
>>> kuom TTiD yra labiau aukstasukis uz TDI?
>>>
>>> On 04/02/2015 11:01 AM, Dainiushas wrote:
>>>> tai, kad normaliai parašė. Jei ne kokios nors kosTminės technologijos,
>>>> tai variklis valina arba prie žemų sūkių arba prie aukštų. Kad ten ir
>>>> ten - nelabai gaunasi.
>>>>
>>>> On 4/2/2015 10:52 AM, CodeC wrote:
>>>>> nieko as nebandysiu irodyt. tenorejau pasakyt, kad YZF kliedi eilini
>>>>> karta ir vartoja zodzius, kuriu reiksmes ir prasmes pats nesuvokia.
>>>>>
>>>>> On 04/02/2015 10:31 AM, Dainiushas wrote:
>>>>>> nelabai supratau minčių srauto
>>>>>>
>>>>>> arkliai gaminasi ne tik nuo rpm bet ir nuo Nm. tai jei jis prie tų
>>>>>> 5krpm
>>>>>> visiškai neturi torko, tai ir nėra prasmės jį sukt.
>>>>>>
>>>>>> konkrečiu atvejų, 88kW turim prie 3.5krpm, 110kw prie 4krpm. Bandysi
>>>>>> įrodyt, kad 88kW variklis prie 4krpm pagamins daugiau arklių nei prie
>>>>>> 3.5krpm?
>>>>>>
>>>>>> On 4/2/2015 10:26 AM, CodeC wrote:
>>>>>>> nu tai va. prie rpm arkliai gaminasi.
>>>>>>> tik siaip jau tas 'aukstasukis' motoras maksimalius kw turi prie
>>>>>>> zemesniu rpm nei 'eilinis' 1.9 tdi :)
>>>>>>>
>>>
>>
>