Ir prasau, jokiu rankomis piestu kreiviu, nes tas pirmas tavo linkas net neraso max rpm o is kreives galima suprasti kad 5K jis nepasiekia. Kas yra netiesa. On 2015.04.02 14:06, YZF wrote: > Kad butu aisku as rasiau apie Z19DTH > > Tai dabar imesk palyginimui kitu, ~10 skirtingu dyzeliu, is to pacio > laikotarpio, su VIENA turbina, ir galesim palyginti kaip jie visi sukasi > virs 4000rpm ir kaip jie lengvai pasiekia 5000rpm. > > Tavo pirmai imestas TTiD, baigia suktis ties 4750rpm. Jau tau atsakymas > i klausima 'kurie nesisuka'. > > > As nesakau kad nera daugiau tokiu 'aukstasukiu' dyzeliu, sita suvoki? > Nes BMW gamina jau seniai tokius. Ir kiti gamintojai irgi. > > Bet kad yra vieni kurie labiau traukia prie zemu/vidutiniu (iki 2009m > tokiu buvo turbut dauguma) o kiti optimizuoti prie vidutiniu/aukstesniu > apsuku tai faktas. > > > On 2015.04.02 13:50, CodeC wrote: >> tai imeciau kreive *to*, apie kuri tu sneki :) ar vistiek netinka? >> >> On 04/02/2015 01:47 PM, YZF wrote: >>> Kaip tai nieko nekeicia? >>> >>> As sakiau kad tas variklis apie kuri mes kalbam (kur ir Opelyje idetas), >>> yra 1.9 su 110KW ir jis lyginus su panasiais yra 'aukstasukis' >>> >>> O tas kur tu paemei, su dviem turbinom, 1.9 ir 132KW, pagal 'skaiciukus' >>> nepanasu kad butu aukstasukis ir as su tokiu varikliu neesu vaziaves ir >>> nieko apie ji nezinau is praktikos >>> >>> On 2015.04.02 13:42, CodeC wrote: >>>> tai nieko nekeicia. absoliuciai. bet tau juk teorija nieko nereiskia, >>>> tai kam cia rasineji tuos kw skaiciukus ir kalbi apie kazka konkreciai? >>>> kai as pakisau po nosim konkrecius skaicius, tai tik pasimaivyt ir >>>> pravaziuotus ps levelius suskaiciuot. >>>> >>>> http://www.caradvice.com.au/thumb/770/382/wp-content/uploads/2008/03/saab9-3powertorquegraph.jpg >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> http://s216.photobucket.com/user/vwphaetonfan/media/Tigtorq2.jpg.html >>>> >>>> tai kuris cia aukstasukis ir kodel? >>>> >>>> >>>> On 04/02/2015 01:34 PM, YZF wrote: >>>>> As jau turbut zinau kurioje vietoje tu i sita tema nepataikei. >>>>> >>>>> Mes kalbam apie viena varikli (110KW) o tu kalbi apie visai kita >>>>> varikli >>>>> (130KW). >>>>> >>>>> Tai pradziai reiktu kalbeti apie ta pati >>>>> >>>>> On 2015.04.02 13:32, CodeC wrote: >>>>>> nu tai tu jau gimes susimovei. dziugu kad susipratai pagaliau. >>>>>> >>>>>> On 04/02/2015 01:24 PM, YZF wrote: >>>>>>> Matai, kai supranti kad susimovei tai belieka kaip penktokui nuvemti >>>>>>> kazkokia nesamone. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> On 2015.04.02 13:24, CodeC wrote: >>>>>>>> tuom kad pats ziuri i knyga i matai spyga. >>>>>>>> nesupranti kas ir kodel parasyta. >>>>>>>> o kai pradedi irodinet, kad praktika su teorija prasilenkia, tai >>>>>>>> isvis >>>>>>>> neverta net skaityt. eik zaist sekanti leveli ant savo segos. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> On 04/02/2015 01:17 PM, YZF wrote: >>>>>>>>> tuom, kad pirma pas ji max suk.momentas pasiekiamas veliau, antra >>>>>>>>> - tu >>>>>>>>> ziurek ne i max arkliu pika o i rpm ributuva, nes apie tai buvo >>>>>>>>> kalba. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Kad tu neisikerti truputi i varikliu specifika, ir plius daznai >>>>>>>>> kalbi is >>>>>>>>> teorijos o ne is praktikos puses, tai nuo to mano teiginiai >>>>>>>>> nesuprasteja. >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 2015.04.02 13:07, CodeC wrote: >>>>>>>>>> tai ko giliniesi i turbu skaiciu? abieju max kw ir rpm matai. >>>>>>>>>> dar karta: kuom tiid labiau aukstasukis uz tdi? nesigilinant >>>>>>>>>> nesigauna >>>>>>>>>> atsakyt? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 04/02/2015 12:39 PM, Dainiushas wrote: >>>>>>>>>>> tyngiu gilintis, bet 99%, kad ant TTiD dvi turbos. Tai lygint >>>>>>>>>>> tuos du >>>>>>>>>>> visiškai beprasmiška. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> On 4/2/2015 11:36 AM, CodeC wrote: >>>>>>>>>>>> 2.0 TDI BlueMotion 100 kW @ 4,200 320 N·m @ 1,750–2,500 >>>>>>>>>>>> 1.9 TTiD 132 kW @ 4000 rpm 400 N·m (300 lb·ft) @ >>>>>>>>>>>> 2000–2500 >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> i absoliucias kw/Nm reiksmes neziurim. ziurim i rpm. >>>>>>>>>>>> kuom TTiD yra labiau aukstasukis uz TDI? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> On 04/02/2015 11:01 AM, Dainiushas wrote: >>>>>>>>>>>>> tai, kad normaliai parašė. Jei ne kokios nors kosTminės >>>>>>>>>>>>> technologijos, >>>>>>>>>>>>> tai variklis valina arba prie žemų sūkių arba prie aukštų. Kad >>>>>>>>>>>>> ten ir >>>>>>>>>>>>> ten - nelabai gaunasi. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> On 4/2/2015 10:52 AM, CodeC wrote: >>>>>>>>>>>>>> nieko as nebandysiu irodyt. tenorejau pasakyt, kad YZF kliedi >>>>>>>>>>>>>> eilini >>>>>>>>>>>>>> karta ir vartoja zodzius, kuriu reiksmes ir prasmes pats >>>>>>>>>>>>>> nesuvokia. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> On 04/02/2015 10:31 AM, Dainiushas wrote: >>>>>>>>>>>>>>> nelabai supratau minčių srauto >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> arkliai gaminasi ne tik nuo rpm bet ir nuo Nm. tai jei jis >>>>>>>>>>>>>>> prie tų >>>>>>>>>>>>>>> 5krpm >>>>>>>>>>>>>>> visiškai neturi torko, tai ir nėra prasmės jį sukt. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> konkrečiu atvejų, 88kW turim prie 3.5krpm, 110kw prie 4krpm. >>>>>>>>>>>>>>> Bandysi >>>>>>>>>>>>>>> įrodyt, kad 88kW variklis prie 4krpm pagamins daugiau arklių >>>>>>>>>>>>>>> nei >>>>>>>>>>>>>>> prie >>>>>>>>>>>>>>> 3.5krpm? >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> On 4/2/2015 10:26 AM, CodeC wrote: >>>>>>>>>>>>>>>> nu tai va. prie rpm arkliai gaminasi. >>>>>>>>>>>>>>>> tik siaip jau tas 'aukstasukis' motoras maksimalius kw turi >>>>>>>>>>>>>>>> prie >>>>>>>>>>>>>>>> zemesniu rpm nei 'eilinis' 1.9 tdi :) >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>> >>