Tema: Re: Saab 1.9 TTID variklis
Autorius: YZF
Data: 2015-04-02 14:07:25
Ir prasau, jokiu rankomis piestu kreiviu, nes tas pirmas tavo linkas net 
neraso max rpm o is kreives galima suprasti kad 5K jis nepasiekia. Kas 
yra netiesa.

On 2015.04.02 14:06, YZF wrote:
> Kad butu aisku as rasiau apie Z19DTH
>
> Tai dabar imesk palyginimui kitu, ~10 skirtingu dyzeliu, is to pacio
> laikotarpio, su VIENA turbina, ir galesim palyginti kaip jie visi sukasi
> virs 4000rpm ir kaip jie lengvai pasiekia 5000rpm.
>
> Tavo pirmai imestas TTiD, baigia suktis ties 4750rpm. Jau tau atsakymas
> i klausima 'kurie nesisuka'.
>
>
> As nesakau kad nera daugiau tokiu 'aukstasukiu' dyzeliu, sita suvoki?
> Nes BMW gamina jau seniai tokius. Ir kiti gamintojai irgi.
>
> Bet kad yra vieni kurie labiau traukia prie zemu/vidutiniu (iki 2009m
> tokiu buvo turbut dauguma) o kiti optimizuoti prie vidutiniu/aukstesniu
> apsuku tai faktas.
>
>
> On 2015.04.02 13:50, CodeC wrote:
>> tai imeciau kreive *to*, apie kuri tu sneki :) ar vistiek netinka?
>>
>> On 04/02/2015 01:47 PM, YZF wrote:
>>> Kaip tai nieko nekeicia?
>>>
>>> As sakiau kad tas variklis apie kuri mes kalbam (kur ir Opelyje idetas),
>>> yra 1.9 su 110KW ir jis lyginus su panasiais yra 'aukstasukis'
>>>
>>> O tas kur tu paemei, su dviem turbinom, 1.9 ir 132KW, pagal 'skaiciukus'
>>> nepanasu kad butu aukstasukis ir as su tokiu varikliu neesu vaziaves ir
>>> nieko apie ji nezinau is praktikos
>>>
>>> On 2015.04.02 13:42, CodeC wrote:
>>>> tai nieko nekeicia. absoliuciai. bet tau juk teorija nieko nereiskia,
>>>> tai kam cia rasineji tuos kw skaiciukus ir kalbi apie kazka konkreciai?
>>>> kai as pakisau po nosim konkrecius skaicius, tai tik pasimaivyt ir
>>>> pravaziuotus ps levelius suskaiciuot.
>>>>
>>>> http://www.caradvice.com.au/thumb/770/382/wp-content/uploads/2008/03/saab9-3powertorquegraph.jpg
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> http://s216.photobucket.com/user/vwphaetonfan/media/Tigtorq2.jpg.html
>>>>
>>>> tai kuris cia aukstasukis ir kodel?
>>>>
>>>>
>>>> On 04/02/2015 01:34 PM, YZF wrote:
>>>>> As jau turbut zinau kurioje vietoje tu i sita tema nepataikei.
>>>>>
>>>>> Mes kalbam apie viena varikli (110KW) o tu kalbi apie visai kita
>>>>> varikli
>>>>> (130KW).
>>>>>
>>>>> Tai pradziai reiktu kalbeti apie ta pati
>>>>>
>>>>> On 2015.04.02 13:32, CodeC wrote:
>>>>>> nu tai tu jau gimes susimovei. dziugu kad susipratai pagaliau.
>>>>>>
>>>>>> On 04/02/2015 01:24 PM, YZF wrote:
>>>>>>> Matai, kai supranti kad susimovei tai belieka kaip penktokui nuvemti
>>>>>>> kazkokia nesamone.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> On 2015.04.02 13:24, CodeC wrote:
>>>>>>>> tuom kad pats ziuri i knyga i matai spyga.
>>>>>>>> nesupranti kas ir kodel parasyta.
>>>>>>>> o kai pradedi irodinet, kad praktika su teorija prasilenkia, tai
>>>>>>>> isvis
>>>>>>>> neverta net skaityt. eik zaist sekanti leveli ant savo segos.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 04/02/2015 01:17 PM, YZF wrote:
>>>>>>>>> tuom, kad pirma pas ji max suk.momentas pasiekiamas veliau, antra
>>>>>>>>> - tu
>>>>>>>>> ziurek ne i max arkliu pika o i rpm ributuva, nes apie tai buvo
>>>>>>>>> kalba.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Kad tu neisikerti truputi i varikliu specifika, ir plius daznai
>>>>>>>>> kalbi is
>>>>>>>>> teorijos o ne is praktikos puses, tai nuo to mano teiginiai
>>>>>>>>> nesuprasteja.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On 2015.04.02 13:07, CodeC wrote:
>>>>>>>>>> tai ko giliniesi i turbu skaiciu? abieju max kw ir rpm matai.
>>>>>>>>>> dar karta: kuom tiid labiau aukstasukis uz tdi? nesigilinant
>>>>>>>>>> nesigauna
>>>>>>>>>> atsakyt?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> On 04/02/2015 12:39 PM, Dainiushas wrote:
>>>>>>>>>>> tyngiu gilintis, bet 99%, kad ant TTiD dvi turbos. Tai lygint
>>>>>>>>>>> tuos du
>>>>>>>>>>> visiškai beprasmiška.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> On 4/2/2015 11:36 AM, CodeC wrote:
>>>>>>>>>>>> 2.0 TDI BlueMotion     100 kW @ 4,200     320 N·m @ 1,750–2,500
>>>>>>>>>>>> 1.9 TTiD     132 kW @ 4000 rpm     400 N·m (300 lb·ft) @
>>>>>>>>>>>> 2000–2500
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> i absoliucias kw/Nm reiksmes neziurim. ziurim i rpm.
>>>>>>>>>>>> kuom TTiD yra labiau aukstasukis uz TDI?
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> On 04/02/2015 11:01 AM, Dainiushas wrote:
>>>>>>>>>>>>> tai, kad normaliai parašė. Jei ne kokios nors kosTminės
>>>>>>>>>>>>> technologijos,
>>>>>>>>>>>>> tai variklis valina arba prie žemų sūkių arba prie aukštų. Kad
>>>>>>>>>>>>> ten ir
>>>>>>>>>>>>> ten - nelabai gaunasi.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> On 4/2/2015 10:52 AM, CodeC wrote:
>>>>>>>>>>>>>> nieko as nebandysiu irodyt. tenorejau pasakyt, kad YZF kliedi
>>>>>>>>>>>>>> eilini
>>>>>>>>>>>>>> karta ir vartoja zodzius, kuriu reiksmes ir prasmes pats
>>>>>>>>>>>>>> nesuvokia.
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> On 04/02/2015 10:31 AM, Dainiushas wrote:
>>>>>>>>>>>>>>> nelabai supratau minčių srauto
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> arkliai gaminasi ne tik nuo rpm bet ir nuo Nm. tai jei jis
>>>>>>>>>>>>>>> prie tų
>>>>>>>>>>>>>>> 5krpm
>>>>>>>>>>>>>>> visiškai neturi torko, tai ir nėra prasmės jį sukt.
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> konkrečiu atvejų, 88kW turim prie 3.5krpm, 110kw prie 4krpm.
>>>>>>>>>>>>>>> Bandysi
>>>>>>>>>>>>>>> įrodyt, kad 88kW variklis prie 4krpm pagamins daugiau arklių
>>>>>>>>>>>>>>> nei
>>>>>>>>>>>>>>> prie
>>>>>>>>>>>>>>> 3.5krpm?
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> On 4/2/2015 10:26 AM, CodeC wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>> nu tai va. prie rpm arkliai gaminasi.
>>>>>>>>>>>>>>>> tik siaip jau tas 'aukstasukis' motoras maksimalius kw turi
>>>>>>>>>>>>>>>> prie
>>>>>>>>>>>>>>>> zemesniu rpm nei 'eilinis' 1.9 tdi :)
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>