Taip. Tik nereikia verkti del kuro valgymo. Perka 260AG ir poto vaziuoja kaip pencynykas. On 2015.04.01 21:06, va wrote: > Bet šeip, iš principo.. pirkt dyzelinį Saab tai yra kažkoks > nesusipratimas. Anas gi turi būti tik bendzas, geriausia - Aero su > stockiniu 260 AG + papildoma kaimenė žvengiančių! > > "va" parašė naujienų news:mfhbo7$blp$1@trimpas.omnitel.net... > > Nichuja ten nepergarsiai, ko tu prie jo kabinejiesi :)) O termostatas - > suka - visiskai naujas ble.. > > "YZF" parašė naujienų news:mfh94b$ah5$1@trimpas.omnitel.net... > > ir gana garsiai dirba. Ypac kai saltas. > > Tiesa del leto silimo, gali buti termostatas, nes pas juos gana daznai > jie nueina > > > On 2015.04.01 19:29, va wrote: >> Norėjai pasakyti 2009 turbūt, nes nuo 2010 tokio kaip 1.9 nebebuvo. >> Važinėju su Vectra mechanika, variklis toks pats. Man sąnaudos žiemą >> gavosi 7.5 (vidurkis). Kadangi dar niekas nesulūžo ir nenutrūko, apie >> remonto niuansus nepapasakosiu. >> O užpisa tai, kad mieste variklis šyla tragiškai lėtai. >> >> >> >> "booraz" parašė naujienų news:mfgtve$5i1$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Gal kas nors susidures su 1.9 TTID varikliu Saab 2010 metu. Galetumete >> papasakoti kokiu stebuklu laukti prie kokios ridos? Kaip eksploatacija? >> Jei uzlinks turbina, remontas kokia kaina? Iki kokios ridos laiko >> turbina? >> >> Kokios kuro sanaudos gaunasi praktikoje? >> >> -- >> booraz >