Tema: Re: Saab 1.9 TTID variklis
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-04-02 13:19:17
tai turbų skaičius ir padaro, kad yra torkas ir ant mažų ir ant didelių 
sūkių. Galima būtų padaryt tą TTiD ir su viena turbą, bet tada torkas 
prasidėtų ne nuo 2krpm tikrai.



On 4/2/2015 1:07 PM, CodeC wrote:
> tai ko giliniesi i turbu skaiciu? abieju max kw ir rpm matai.
> dar karta: kuom tiid labiau aukstasukis uz tdi? nesigilinant nesigauna
> atsakyt?
>
> On 04/02/2015 12:39 PM, Dainiushas wrote:
>> tyngiu gilintis, bet 99%, kad ant TTiD dvi turbos. Tai lygint tuos du
>> visiškai beprasmiška.
>>
>>
>> On 4/2/2015 11:36 AM, CodeC wrote:
>>> 2.0 TDI BlueMotion     100 kW @ 4,200     320 N·m @ 1,750–2,500
>>> 1.9 TTiD     132 kW @ 4000 rpm     400 N·m (300 lb·ft) @ 2000–2500
>>>
>>> i absoliucias kw/Nm reiksmes neziurim. ziurim i rpm.
>>> kuom TTiD yra labiau aukstasukis uz TDI?
>>>
>>> On 04/02/2015 11:01 AM, Dainiushas wrote:
>>>> tai, kad normaliai parašė. Jei ne kokios nors kosTminės technologijos,
>>>> tai variklis valina arba prie žemų sūkių arba prie aukštų. Kad ten ir
>>>> ten - nelabai gaunasi.
>>>>
>>>> On 4/2/2015 10:52 AM, CodeC wrote:
>>>>> nieko as nebandysiu irodyt. tenorejau pasakyt, kad YZF kliedi eilini
>>>>> karta ir vartoja zodzius, kuriu reiksmes ir prasmes pats nesuvokia.
>>>>>
>>>>> On 04/02/2015 10:31 AM, Dainiushas wrote:
>>>>>> nelabai supratau minčių srauto
>>>>>>
>>>>>> arkliai gaminasi ne tik nuo rpm bet ir nuo Nm. tai jei jis prie tų
>>>>>> 5krpm
>>>>>> visiškai neturi torko, tai ir nėra prasmės jį sukt.
>>>>>>
>>>>>> konkrečiu atvejų, 88kW turim prie 3.5krpm, 110kw prie 4krpm. Bandysi
>>>>>> įrodyt, kad 88kW variklis prie 4krpm pagamins daugiau arklių nei prie
>>>>>> 3.5krpm?
>>>>>>
>>>>>> On 4/2/2015 10:26 AM, CodeC wrote:
>>>>>>> nu tai va. prie rpm arkliai gaminasi.
>>>>>>> tik siaip jau tas 'aukstasukis' motoras maksimalius kw turi prie
>>>>>>> zemesniu rpm nei 'eilinis' 1.9 tdi :)
>>>>>>>
>>>
>>
>