Tema: Re: Galvoju apie KKK
Autorius: Sail
Data: 2014-03-12 10:20:43
Siaip as tokia sistema pasidares, kaip tu siulai. Du katilai ir po burzuike
kiekvienam aukste, +saules kolektorius.
Simet antri metai kaip tokia naudoju.

Tai dujini sildyma  isvis uzsukau nafig, sunaudojimas <100 kub per metus.

Praktiskai mano atveju pasiteisino tokia schema - burzuikes kurenamos beveik
pastoviai, nes jos visiems patinka, pradedant katemis baigiant manim, visi
megsta uzpakali pasisildyt ir siaip jaukuma.

Kol neypatingai salta, KKK kuriamas kas antra diena, kad pasildytu vandeni
ir vonios patalpas. Akumuliacine talpa geris, nuima perteklini galinguma,
kai sildomi mazesni  plotai, na ir is jos vanduo dar pasisildo, kai to
reikia.

Siaip KKK kondensaciniu nebuna, buna duju generaciniai ir paprasti katilai.
Duju ngeneracinis brangesnis ir megsta geras malkas, uztat kamino valyt
niekada nereikia.