Tema: Re: Galvoju apie KKK
Autorius: MS
Data: 2014-03-12 11:16:52
Esminis klausimas - ar tikiesi sutaupyti pinigų ar nori atisisakyti dujų iš patriotiškumo? Jei tikiesi sutaupyti, ar trauki į išlaidas papildomą vietą katilinėje, kurui sandėliuoti, savo sugaištą laiką? Aš pvz netraukiu, nes man tai malonumas :)

Mano galva, labiausiai apsimokėtų arba koks silpnas dujų generacinis, arba galingas plieninis su 1,5-2 m3 talpa. Pirmas varinatas pigus, bet dujų visai negalėsi atsisakyti. Antras gerokai brangesnis, bet patogesnis, ekonomiškesnis. Tavo pasirinktas katilas be talpos būtų pergalingas, o su talpa permaža katilo įkrova. Dar pigus varintas - Stropuva.