Tema: Re: Galvoju apie KKK
Autorius: MS
Data: 2014-03-12 12:41:05
reiktų paskaičiuoti šilumos poreikį. Nelabai supratau, kiek dabar vidutiniškai sudegini dujų per mėnesį (žiemą)?

Katilo galingumas parenkamas toks, kad per didžiausius teorinius šalčius nesušaltum. Bet kai yra dujinis katilas, galima parinkti mažesnio galingumo katilą. Realų poreikį galima suskaičiuoti pagal dujų suvartojimą. Paprastai gaunasi nedaugiau 5-8KW. Taigi ir katilas turi būti atitinkamas. Paprastų KKK minimalus galingumas nuo nominalaus skiriasi vos dvigubai. Galima aišku ir labiau "uždusint". Dujų generacijos katilai tuo klausimu geresni, todėl tokį ir siūlau. Kokio Atmos 18 būtų per akis.