Tema: Re: Galvoju apie KKK
Autorius: Darius-B
Data: 2014-03-12 21:17:51
Tai, kad pagrinde investicija jungiant i veikiancia sistema ir yra katilas.
Jeigu jau yra katiline tai kaminas jau turetu buti.
As irgi KKK prijungiau jau prie dujom veikiancios sistemos, tik karsto
vandens ruosimo nelieciau - palikau tik dujini.
Pastebejimai:
jeigu paros begyje nori perjungineti katilus tai butinai reikia automatikos.
Atrodo kas ten 4-is kranus perjungti, bet salia dar yra keli kranai, gali ne
ta per skubejima atsukti, ne ta uzsukti...su dujiniu ne problema jis pats
issijungia, su KKK jau gali buti avarija...

"Sail"  wrote in message news:lfpnm3$iet$1@trimpas.omnitel.net...

Tiesiog susirask ar nusipaisyk schema, pagal kuria galvoji jungti, ir
suskaiciuok, kokio dydzio investicija gaunasi. Galimu irangos variantu ir
jungimo sprendimu daug.

Jei ne savom rankom darysi, rask kas padaro.

Tada matysi, kiek pinigu reiks idet, ir skaiciuok, kad veiks tas ukis be
remontu tarkim 15 metu.

Va ir matysi, tauposi ar ne.

Tarp kitko, jei idejinis projekto vadas busi ne pats, o galvoji is salies ka
pasamdyti ir uz tave viska sugalvos ir padarys, tai cia pats brangiausas
variantas su juntama  blogo rezultato tikimybe.

Siaip darant savom rankom ne tiek jau brangiai ir gaunasi. Bet reikia rankas
turet.

Be to, yra psichologinis efektas tavo naudai. Vienasyk sumoket 5-8 tukst
litu maziau skauda, nei pastoviai moket uz dujas.

Ir pradek nuo burzuikes. Greita ir efektyvu.