Tema: Re: Galvoju apie KKK
Autorius: Rimas
Data: 2014-03-13 19:01:59
2014.03.13 15:10, rr rašė:
> Jei gali malkų pasidaryt pigiau, prisikirsk jų dabar ir pradėk apie kkk
> svaigt po 2 metų, kai sausų malkų turėsi.

jo jo, sekantis šildymas jau bus min 160m2 kur +20-21C turės būt, o aš
mat lauksiu, pleškinsiu dujas ir malkas džiovinsiu? :)

Nebūkit iškritę iš dangaus. Nesu girdėjęs dar nieko taip nusišnekant,
kaip čia news'uose, jog dujinis šildymas = KKK, kaip čia bandot man įrodyt.

Ble 30klt investicija į sienų šildymą, yra aina na kokia protinga
mintis, o 6-8klt investicija į 2x pigesnį kurą, tai aina na kokia durna
mintis.