Tema: Re: Galvoju apie KKK
Autorius: Rimas
Data: 2014-03-12 15:24:40
2014.03.12 14:09, news rašė:
> o kiek kainuoja max kokybiskas lango m2? stogo? sienos? viskas
> priklauso to kokias medziagas naudosi ir kas darys.
>
> as nezinau konkreciu kainu, uztai zinau kruva nepatenkintu zmoniu
> pradejusiu nuo katilo keitimo...

Aš nekeičiu vieno katilo kitu. Aš pastatau šalia kitą katilą, kuris
naudoja pigesnį kurą. Tai akivaizdu. Plius dar to kuro aš galiu gaut
pigiau nei rinkos kaina. Dujų iš savo miško aš neparsivešiu :)

Tai nelabai suprantu, kur čia pas mane yra logikos spraga ir kodėl šitoj
vietoj man neišeis sutaupyt??? Grynai pinigine prasme?
Pora dienų per metus galiu sugaišt malkų paruošimui. px tas. Jokių
apčiuopiamų investicijų sandėliavimui ir panašiai nebus. Yra viskas.

Tai kur čia pas mane logika trūkinėja? KODĖL neišeis sutaupyt?