Tema: Re: Galvoju apie KKK
Autorius: upskaskykas
Data: 2014-03-12 16:42:02
Pas mane yra termostatas kambarinis programuojamas, ir visa beda prasideda
kai uzkuri zidini, o kaip tik termostatas ijungia dujini (nes patalpose dar
neprisilo iki nustatytos temp). Tada bando jungtis dujos, bet pajunta, kad
termofikatas karstas ir taip trukcioja kas kazkiek laiko, kol kambario
termostatas issijungia pasiekus nustatyta temp. aisku dujinio siurblys visa
ta laika veikia.
Cia irgi turiu minciu, kad pastatyti paprasciausia reliuke AC 230V, kad kai
dirba zidinio siurblys tai pertraukia kambario termostato grandine. Aisku
dar yra noro, kad kai kambario temp mazesne negu termostato tai kartu ir
zidinio siurbliukas dirbtu didziausiu greiciu (greiciau prisiltu patalpos),
o kai prisiltu, kamb termostatas atsijungtu ir kartu zidinio siurblys
pereitu i kreiserini maziausia greiti.
Nu bet viskam ateis laikas, neprieinu....