Tema: Re: Galvoju apie KKK
Autorius: Rimas
Data: 2014-03-12 15:39:56
2014.03.12 15:28, Vytautas rašė:
> nu tai klausyk tevuko arba pasiskaites internete kad ir pirma nuorodo google
> http://termoputuekspertai.lt/kur-prarandama-daugiausiai-silumos/ kad per
> lubas prarandama daugiausiai silumos o pjuvenos anoks ten siltinimas
> suprasi kad reikia normaliai apsisiltinti stoga, tada pakeist langus jei jie
> seni, ir tada apsiltint sienas. va tada nereikes ir katilo papildomo. nes
> reikia ivertinti ir kamino valyma, ir prieziura KKK ir pan. o tai nera kad
> px - imetu ir dega.

gerai būtų, kad tie expertai ateitų, pamatuotų, pakukuotų ir už savo
žodžius pasirašytų. Jei nieko nesutaupau - tegul sumoka.
Tik kaži ar taip įmanoma.

Kad bybis ne pirštas aš ir žinau, gal ir pasvarstysiu lubų šiltinimą.

langai jau senai pkeisti.

P.S. vos nepamiršau. Po biškį vykdant remontus name, laukinės sienos yra
apšiltintos iš vidaus.
Ne visur bet veiksmas vyksta.
Aišku man labiau patiktų iš lauko, bet...