Tema: Re: Galvoju apie KKK
Autorius: Rimas
Data: 2014-03-14 09:37:46
2014.03.14 08:59, Karlsonas rašė:
> Sakydamas "pinigo sutaupysiu" automatiškai patvirtini kad tas darbas
> turi nenulinę vertę. Todėl objektyvumo dėlei prie rąstų kainos reikia
> pridėti ir jų apdorojimo kainą.

Savaime suprantama. Jei lyginsi dujas vs malkos ir sakysi, kad aš KKK
atveju nenoriu įdėt daugiau pastangų nei dujų atvejų - tado jo,
skaičiuoji viską. Plius samdai žmogų kuris tą pečių kuria.

Dujų atveju, aš negalių ju nei parsinešt, nei dar ką padaryt.  O kkk
galiu sutaupyt ir nemažai.

Plius vėlgi - nenoriu būt priklausomas nuo idioto Putkino ar pasikliaut
tuo terminalu mūsų. Jei dujos atpigtų dar kokia 30% tai manau jokio KKK
nestatyčiau. Bet, o jei pabrangs? O jei užsuks kraniuką ir tanką
paskandins? :)

Vien žo, KKK yra puiki alternatyva, dėl to "O kas bus, jei bus". Be to
nereikalauja didelių išlaidų.