Tema: Re: Galvoju apie KKK
Autorius: Sail
Data: 2014-03-14 09:49:46
Butent su tokiais samprotavimais sau ir dariausi. Na ir dar del to, kad vis
vien lietinga rudeni ner ka veikt realiai, tai bent idomiai laika praleidau
viska montuodamas.

Ir galiu pasakyt moralinis pasitenkinimas yra ir didelis. Dafiga ismokau
daryt, ir dabar visokie ten "plius centukas prie duju kainos uz terminala,
plius uz teveli, plius uz mamyte" jau nebejaudina. Bb i aki duju tiekejams.
Dabar laikinai duju kaina numete, kad butu geresnis infliacijos rodiklis
ivedant eura. Nuo kitu metu sausio pirmos kainos stos i savo vietas.