Tema: Re: Galvoju apie KKK
Autorius: MS
Data: 2014-03-13 11:02:00
dėl stogo viskas sudėtingiau, nes rezultatas labai priklauso ne tik nuo šliltinimo sluoksnio, bet ir sandarumo. Jei šiltins kreivarankiai, rezultatas gali būti ir nekoks. Dabartinis namo stovis  (manau) nėra tragiškas, nes dujų sudegina kaip tokiam namui netiek ir daug. Reikia žiūrėti konkrečią situaciją, todėl nuo patarimų susilaikau :)