Tema: Re: Galvoju apie KKK
Autorius: Sail
Data: 2014-03-12 15:25:35
Realiai nuo ko pradeciau as tokiu atveju, tai pradzioj pasistatyciau
burzuike ten, kur norisi. Tai yra greita pigu ir rezultatas iskart matosi.

Tiek siltinimas, tiek KKK statymas pysiaus ir kainos prasme daug didesni
dalykai.

Kadangi burzuike svetainej paprastai buna, tai prisisildai ir vakaroji sau
sekmingai. O miegot geriau vesesnese patalpose.