Tema: Re: Galvoju apie KKK
Autorius: Sail
Data: 2014-03-12 14:36:12
Tai del siltinimo tai jo, teisingai siuloma.

Bet kodel turetu dujinis katilas matyt, kad termofikatas karstas? Dujinio
isejime yra atbulinis voztuvas, ir per dujini veikiant KKK termofikatas
nebegioja, bent jau pas mane.

Kita huinia yra, kad dujinis kondensacinis mato, kad lauke salta, ir
varineja net ir salta termofikata.
Bet cia nu minimali ta automatizacija reikalinga, taip 12 USD ribose perkant
is kinijos, prabangus elektroninis termostatas ir gatava.